Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick tidigare idag veta att drömjobbet jag sökte för ett tag sedan inte längre existerar :( Chefen där skulle ändå spara mina kontaktuppgifter och höra av sig om det kunde bli aktuellt i framtiden. Har inga förhoppningar om det, men det känns bra att han tydligen hade velat anställa mig ändå...

Sååå nu sitter jag och letar efter andra jobb att söka. Har hittat flera intressanta deltidsjobb i en och samma stad, en stad som jag tidigare tänkt på att flytta till. Ska söka de jobben, hoppas på att få något av dem och kanske kunna kombinera lite olika jobb. Det hade jag nog kunnat trivas med och det skulle nog vara lättare att få ihop allt med hundarna då också. Kanske.. Jag ska försöka i alla fall!

Jättegärna :) Jag är så nyfiken på detta må du tro :)
Det är tydligen enhetschefen på vc som håller i kursen och hon hade inte tid i höstas men vi hoppas att hon kan i vår.
Om jag minns rätt så är det 2 personer som finns på Lindesbergs vårdcentral som är utbildade men jag är osäker på om den ena har slutat. I Nora finns det också inom primärvården. Mer än så har jag inte i huvudet.

Men har du tid i helgen kan vi göra startpaket 3. Den är beprövad mot ryggkrångel.

Jag kan inte vara helt 100 procent säker på att det är hon och inte han som skriver, även om jag är ganska säker på att det är hon. Eller om han läser det som skrivs. Om jag svarar så är det så kort och allmänt som möjligt, men ändå trevligt sas.

Har missat själva historien här. Pratar vi misshandel? OM vi pratar om det så är det inte såå konstigt eller ovanligt att offret inte vågar gå hela linan ut när allt blir i "skarpt läge". Men för den skullen är det inte kul att som medmänniska stå i den sits du gör.

@Mirre jag misstänker att människan utvecklat ett medberoende eftersom hon levt i förhållandet så pass länge som hon gjort.

Hon låter ilskan gå ut över dig istället för den som förtjänar det.

Ta inte åt dig av vad hon kommer säga eller har sagt åt dig nu för hon kommer att försvara honom och förminska det som hänt för att skydda honom.

Nähä dags att sova.

Börjar kännas i kroppen och knoppen att man jobbat och jobbar som en tok just nu.

Om allt går som det ska så tänker jag ta en ledig dag nästa torsdag och skämma bort mig själv med en dag hemma.

Känner att jag behöver det för att orka.

Nu är jag trött igen så det är dags att krypa ner i säng. Imorgon kommer en kollega hit för att rida ut med mig.
Min ordinarie hovis kan inte sko Pinnen på ett par veckor så jag ska försöka få tag på min reserv och se om han har tid. Tycker synd om henne när hon tassar fram samtidigt som hon behöver röra på sig för att må bra.
Natti!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 383
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar