Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
-6 ute här just nu

Och jag säger äntligen har jag skaffat ett bra headset både arbersmässigt,körning och fixa med hästarna

Jag är ett hostande slemmonster. Hostar upp torra klumpar och har uppenbarligen hela luftrören fulla.

Och ovanpå det dimper det ner en kallelse till provtagning enligt smittskyddslagen. Någon i in omgivning har tuberkulos.
Sannolikt en elev.
Men känns lagom muntert. Och lite hypokondrisk blir man Även om jag vet att som vacinerad så är sannolikheten att jag har det mikroskopisk.
Usch förstår det! Hoppas du får svar snabbt iaf!

Säg det till henne!
Jag kan inte vara helt 100 procent säker på att det är hon och inte han som skriver, även om jag är ganska säker på att det är hon. Eller om han läser det som skrivs. Om jag svarar så är det så kort och allmänt som möjligt, men ändå trevligt sas.

@Hyacinth nej jag håller mig på avstånd nu, polisen får sköta sitt jobb och jag hoppas att de fortsätter utredningen även om kompis nu säger att inget hänt. Men mannen har ju erkänt och allt finns nedskrivet. Vill hon prata så får hon göra det, men jag tänker inte vara någon jäkla klagomur och sedan få skit för det efteråt. Och jag tänker inte åka dit och hennes man är inte välkommen hos mig

Var en period där jag hade 2 flaskor theralen hemma + 2 olika askar sömntabletter. Men en dag hamnade allt samtidigt i mig och efter det blev de noga med att inte skriva ut mer än en ask/burk åt gången. Finns väl de som skriver ut mer än vad som egentligen behövs.
Jag har aldrig överdoserat. En tidigare läkare tyckte att jag var jättebra på att hantera mina mediciner. Så finns ingen anledning att ändra på något.

Ont i ryggen
Håller tummarna för att vc härnere kommer köra mediyoga i vår.
De hade inte möjlighet i höstas.
Kuratorn är övertygad om att det kan vara effektivt för mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 383
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar