Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch förstår det! Hoppas du får svar snabbt iaf!Jag är ett hostande slemmonster. Hostar upp torra klumpar och har uppenbarligen hela luftrören fulla.
Och ovanpå det dimper det ner en kallelse till provtagning enligt smittskyddslagen. Någon i in omgivning har tuberkulos.
Sannolikt en elev.
Men känns lagom muntert. Och lite hypokondrisk blir man Även om jag vet att som vacinerad så är sannolikheten att jag har det mikroskopisk.
Jag kan inte vara helt 100 procent säker på att det är hon och inte han som skriver, även om jag är ganska säker på att det är hon. Eller om han läser det som skrivs. Om jag svarar så är det så kort och allmänt som möjligt, men ändå trevligt sas.Säg det till henne!
Jag har aldrig överdoserat. En tidigare läkare tyckte att jag var jättebra på att hantera mina mediciner. Så finns ingen anledning att ändra på något.Var en period där jag hade 2 flaskor theralen hemma + 2 olika askar sömntabletter. Men en dag hamnade allt samtidigt i mig och efter det blev de noga med att inte skriva ut mer än en ask/burk åt gången. Finns väl de som skriver ut mer än vad som egentligen behövs.
Kom gärna över på en fika någon dag så kan vi köra ett litet testpass.Ont i ryggen
Håller tummarna för att vc härnere kommer köra mediyoga i vår.
De hade inte möjlighet i höstas.
Kuratorn är övertygad om att det kan vara effektivt för mig.
Jättegärna Jag är så nyfiken på detta må du troKom gärna över på en fika någon dag så kan vi köra ett litet testpass.
Lycka tillDe skickas med Postnord
Men @Ninnurur då! Det är väl inte bra!Känner mig bitter och pessimistisk...
Inte ett dugg. Men det finns inte så mkt att göra åt det just nu...Men @Ninnurur då! Det är väl inte bra!
Nej det är väl så! Jag hoppas att det snart ger med sig!Inte ett dugg. Men det finns inte så mkt att göra åt det just nu...