Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollat lite antagningsstatistik och mina HP räcker till det jag tänkt läsa bara jag fixar svenska 2 och 3 (dvs faktiskt slutför, ett E bör ju inte vara några problem).

Min medryttarhäst hittade jag via Facebook i en medryttargrupp. Jag la in en annons en vecka innan jag skulle flytta. Det tog 3 veckor, sedan fick jag två svar inom loppet av några timmar. Den ena provred jag 2 gånger men den passade inte riktigt då den var för stor och tungriden. Den andra rider jag fortfarande 8 månader senare. Sen fick jag ju flera erbjudanden om medryttarhästar då jag frågade om en helt annan sak i ett annat hästforum, men det blev inget med dem.

Så mitt tips är att lägga ut annonser både på Facebook i relevanta grupper och på andra ställen. Flera av mina medryttarhästar har jag hittat på det viset eller genom att svara på annonser. Några har jag hittat via kontakter.[/QUOTE
Även "pysselhästar"? Jag vet inte hur mkt mitt paja knä tål än. Har inte ridit sedan olyckan för snart 2 år sedan. Innan dess var det innan Gammelmannen gick bort 2012

Hah. Jag är fantastisk! :banana:
Till skillnad från män. Män är svin. (och innan någon hojtar om "inte alla män!" o.s.v så, nej. Självklart inte. Men just nu tänker jag vara anti män! I synnerhet rövhattar till *ex*. Och sen såklart bortsett från grabbarna på gymmet som bjuder på kaffe :angel: :D )

Senast ändrad:
Hälften av det jag skulle slänga på tippen idag ligger i bilen som maken har till jobbet. Jag kan mao med gott samvete skita i att åka dit och åka och köpa mat och göra matlåda till i morgon. Inne i en period där jag har svårt att äta, funderar på att köpa några typ nutrilett att ha som istället för mat. Det gjorde ju inget om jag går ner lite i vikt, men jag behöver hålla orken igång. Och gärna magen, typ..

Mensvärk :arghh:
Tagit en alvedon innan det drog igång, vad mer vågar man göra?
Det ända som hjälper mig när jag har "tjejvärk" är Ipren och i värsta fall - 1 Tradolan. Men nu för tiden får jag inte så mkt värk så att jag behöver ta tabletter. Äter ju för visserligen 2 värktablettsorter för knät...

Efter jag hade packat min medicinlåda, la jag mig på sängen för att läsa. Slocknade och sov 1½ timme. Jädra kedjetäcke!:grin:
Har ätit middag - Kyckling och ris. Sitter och slösurfar lite innan det är dags att titta på dumburken och kvällsfika.
I morgon kommer min BS. Vet ej vad vi ska göra då. Troligen gå igenom det vi gjorde på VOSS-mötet i Fula huset för en vecka sedan.
Ute så snöar det. Massor!:banana:

Solen skiner och regnet vraker ner ... och sonen's hund (som ar har pa "bootcamp") sager att hon maste ga ut. Den hund som man maste folja med och v.a.n.t.a pa nar hon ska ut. Mina tva stora kan jag sta under tak och de gor vad de ska pa tillsagelse ... och den lilla har lart sig att ibland far det ga FORT ... suck. Ut i vadret ska vi ga ...

Hälften av det jag skulle slänga på tippen idag ligger i bilen som maken har till jobbet. Jag kan mao med gott samvete skita i att åka dit och åka och köpa mat och göra matlåda till i morgon. Inne i en period där jag har svårt att äta, funderar på att köpa några typ nutrilett att ha som istället för mat. Det gjorde ju inget om jag går ner lite i vikt, men jag behöver hålla orken igång. Och gärna magen, typ..

Säg åt maken att åka förbi tippen :idea: :up: :D

Jag köper bars på ÖoB, de har flera varianter som är jättegoda och billiga. Perfekt när man är ute i fält och behöver något snabbt. Alla är inte lågkalori utan det finns även recovery- och proteinbars.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 384
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar