Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter hos frissan och dricker kaffe
Hos bästa Sarah?
Nope! Vem tänkte du på?
Retroella! Fick för mig att du fixar håret där?
ok, bättre än skaldjur för mig. Kyckling och vegetarisk går ocksåOh ja, kräver lite planering bara (först rimning och sedan ca en dag i röken).
Min medryttarhäst hittade jag via Facebook i en medryttargrupp. Jag la in en annons en vecka innan jag skulle flytta. Det tog 3 veckor, sedan fick jag två svar inom loppet av några timmar. Den ena provred jag 2 gånger men den passade inte riktigt då den var för stor och tungriden. Den andra rider jag fortfarande 8 månader senare. Sen fick jag ju flera erbjudanden om medryttarhästar då jag frågade om en helt annan sak i ett annat hästforum, men det blev inget med dem.
Så mitt tips är att lägga ut annonser både på Facebook i relevanta grupper och på andra ställen. Flera av mina medryttarhästar har jag hittat på det viset eller genom att svara på annonser. Några har jag hittat via kontakter.[/QUOTE
Även "pysselhästar"? Jag vet inte hur mkt mitt paja knä tål än. Har inte ridit sedan olyckan för snart 2 år sedan. Innan dess var det innan Gammelmannen gick bort 2012
Fast inte blodigt. Hatar detAbsolut!
Det ända som hjälper mig när jag har "tjejvärk" är Ipren och i värsta fall - 1 Tradolan. Men nu för tiden får jag inte så mkt värk så att jag behöver ta tabletter. Äter ju för visserligen 2 värktablettsorter för knät...Mensvärk
Tagit en alvedon innan det drog igång, vad mer vågar man göra?
Uppland tyvärr. Och har inget körkortL
Lägg ut en annons?
Synd jag bor i annan del av landet, letar någon som vill pyssla och rida ut/lättare pass. Finns nog fler som jag
Hälften av det jag skulle slänga på tippen idag ligger i bilen som maken har till jobbet. Jag kan mao med gott samvete skita i att åka dit och åka och köpa mat och göra matlåda till i morgon. Inne i en period där jag har svårt att äta, funderar på att köpa några typ nutrilett att ha som istället för mat. Det gjorde ju inget om jag går ner lite i vikt, men jag behöver hålla orken igång. Och gärna magen, typ..