Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska precis äta lunch men drar mig för att resa mig. Har någon dålig kombo av kläder vs stol idag så får stötar så det smäller när jag reser mig :crazy::eek:

@ainasoja Fasen att jag inte visste detta. Jag har ett nagelgel set som bara ligger härhemma. Jag öppnade paketet insåg att detta är aldrig något jag kommer göra och nu ligger det hemma. Hade kunnat skicka det till dig :)

Nu får jag se om jag kanske kan fixa naglarna till nyår istället :D

Är det svårt att göra? Annars får du gärna PMa mig lite mer info om du vill bli av med grejerna :angel:

Jag vill oxå ha häst att rida på. Men mest vill jag komma igång med stallpysslet igen. Kan tänka mig fixa box mat och borsta lite promenader. Ev ridning längre fram.
Men jag vet inte var man ska leta?
Min medryttarhäst hittade jag via Facebook i en medryttargrupp. Jag la in en annons en vecka innan jag skulle flytta. Det tog 3 veckor, sedan fick jag två svar inom loppet av några timmar. Den ena provred jag 2 gånger men den passade inte riktigt då den var för stor och tungriden. Den andra rider jag fortfarande 8 månader senare. Sen fick jag ju flera erbjudanden om medryttarhästar då jag frågade om en helt annan sak i ett annat hästforum, men det blev inget med dem.

Så mitt tips är att lägga ut annonser både på Facebook i relevanta grupper och på andra ställen. Flera av mina medryttarhästar har jag hittat på det viset eller genom att svara på annonser. Några har jag hittat via kontakter.

Delrapport från verkstaden är att två spridarrör behöver bytas och de väntar på delarna.

Jag hoppas att det är det enda som läckte, så att det som såg ut att komma från pumpen bara var diesel som rann längs med ledningarna.

Det vore typ suveränt :D

Vaken igen. Det var så skönt att sova men jag kan inte ligga hela dagen eftersom det är dags att vända tillbaka dygnet igen. Idag kommer hästarna få vila eftersom jag vill ha vila. Min tå gör ont men om jag tar en naproxen en timme innan går det jättebra.

Idag fyller min lilla Zelma sex månader :heart

15178057_10154802757344066_7125388925041710724_n.jpg

Lite mer kaffe sen affären
Sen långpromenad med hunden.
Solen skiner idag med.
Mensen väntade tills idag haha sen ska jag börja äta cerazette igen så pms en försvinner haha

Skönt med halvdagar men är helst slut och värk efter 4 timmar i maskinen .Känner mig nu som när jag jobbat 12 -15 timmar när jag var frisk .Hoppas på att snart bli omplacerad .Blir att sova någon timme nu efter lite piller .ska vänta tills det tagit sig i vedspisen och täljstenskaminen så jag är pigg då jag ska hämta nya bilen i morgon !

Idag ringde polisen igen och ville ha vittnesförhör, kopia på messengerkonversationen och våra mailadresser. (kort ifall nån undrar vad jag skriver om, kompis blev misshandlad av sin man, jag ringde polisen som tog in honom för förhör. ) Så får se vad som händer nu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar