Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kött?
Absolut!Kött?
@ainasoja Fasen att jag inte visste detta. Jag har ett nagelgel set som bara ligger härhemma. Jag öppnade paketet insåg att detta är aldrig något jag kommer göra och nu ligger det hemma. Hade kunnat skicka det till dig
Nu får jag se om jag kanske kan fixa naglarna till nyår istället
Min medryttarhäst hittade jag via Facebook i en medryttargrupp. Jag la in en annons en vecka innan jag skulle flytta. Det tog 3 veckor, sedan fick jag två svar inom loppet av några timmar. Den ena provred jag 2 gånger men den passade inte riktigt då den var för stor och tungriden. Den andra rider jag fortfarande 8 månader senare. Sen fick jag ju flera erbjudanden om medryttarhästar då jag frågade om en helt annan sak i ett annat hästforum, men det blev inget med dem.Jag vill oxå ha häst att rida på. Men mest vill jag komma igång med stallpysslet igen. Kan tänka mig fixa box mat och borsta lite promenader. Ev ridning längre fram.
Men jag vet inte var man ska leta?
Det är måndag
Varm vetekudde? Jag brukar kombinera med naproxen när det är som värst.Mensvärk
Tagit en alvedon innan det drog igång, vad mer vågar man göra?
Frun brukar ta naproxen och alvedon vid mensvärk och det fungerar skapligtMensvärk
Tagit en alvedon innan det drog igång, vad mer vågar man göra?
Jag hittar inte min vetekudde jagVarm vetekudde? Jag brukar kombinera med naproxen när det är som värst.