Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är jättetrött och skulle boosta med cola zero.
Välter hela flaskan över mig :arghh:
Nu är det cola över hela min uniform, mina strumpbyxor och ner i mina stövlar.
Cola i hela jäkla tjänstekupén, jag har kravlat runt och torkat och torkat.
Blir jättekul att förklara för kollegan varför det ligger en hög med tidningar på stolen :meh:

Vaknat, städat hos kaninerna och ätit frukost.
Missat hela gårdagen här inne eftersom jag flyttat.

Det tog två timmar att lasta hästen igår (:arghh: :rage: :banghead: :wtf: plus att han förstörde transporten en vända) men sen åkte han jättesnällt (tolksele :heart transportkamera). Sista timmarna hade vi extremblåst (tur!! att vi inte tog vägen via Stockholm som en tanke var) och glashalt. Körde extremt långsamt. Hade sambon (långt) bakom mig och eftersom det var smala vägar utan bra möjligheter att köra om så kunde ingen ligga i arslet på mig utan han såg till att alla höll avstånd :sneaky:

Sitter på tåget och funderar på om det är väldigt fräckt att fråga om man får åka med i taxin som hen mittemot mig just beställde till universitetet . :angel: nåja jag har gott om tid och bussarna går ofta.:D

Ätit frukost. Skitont i ländryggen sen helgens marknader, tror det var särskilt gårdagen som ställde till det mest :down: Tagit mig en 1grams paracetamol nu, hoppas det hjälper lite.

Ikväll måste jag lägga mig typ 21 om jag ska komma upp imorgon. Kräver 10 timmars sömn just nu :meh: .

Nu, frukost och sen en tur i skogen med labbedåren :) .

Jag har semester idag och målet är att packa upp lite, anmäla mig till secret santa samt åka till stallet och mocka och kanske rida.
Det är först på torsdag jag är arbetslös :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
202
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka