Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får kolla runt lite, ridskolan i Linde har ju drop in ridning vet jag. Men har inte haft ekonomi för det riktigt. Vad är det för ställe i Vedevåg?Någon häst går det väl att få fatt på. Jag blev faktiskt överöst med erbjudanden när jag flyttade hit. Jag ställde en fråga i det lokala hästforumet för orten om var man kunde rida lektion och inte mindre än 3 personer kontaktade mig för de ville ha hjälp att rida deras hästar . (Det var ju inte ens det jag frågade om.) Förvisso bor jag nästan en timme norr om dig, så jag reserverar mig för om läget är samma i din trakt. I Vedevåg finns ett ställe där man kan boka lektioner när man råkar få lust.
jag såg den ju på tv tidigare idag.Har ont i kroppen (får ofta det på kvällarna av någon konstig anledning) och deppar över att Gävlebocken redan brinner
Har ont i kroppen (får ofta det på kvällarna av någon konstig anledning) och deppar över att Gävlebocken redan brinner
Så himla onödigt! Den stod bara några timmar. Tycker det är lika sorgligt varje gång den brinner, den är ju ändå något som känns som hemma. (tidigare Gävlebo ifall någon undrar )jag såg den ju på tv tidigare idag.
Så himla onödigt! Den stod bara några timmar. Tycker det är lika sorgligt varje gång den brinner, den är ju ändå något som känns som hemma. (tidigare Gävlebo ifall någon undrar )
@Inglorion Jättetrist Ändå har de ju kameror osv men ändå är det alltid någon som lyckas få eld på den
Den var faktiskt uppe i redan i fredags, men invigdes idag. Tycker också det är grymt tråkigt, och onödigt. Nog för att det är en tradition men den borde få stå kvar till tidigast jul.Så himla onödigt! Den stod bara några timmar. Tycker det är lika sorgligt varje gång den brinner, den är ju ändå något som känns som hemma. (tidigare Gävlebo ifall någon undrar )
@Inglorion Jättetrist Ändå har de ju kameror osv men ändå är det alltid någon som lyckas få eld på den