Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har upptäckt att det är rejält dragit och kallare än resten av huset i sovrummet.
Kom upp nu och madrassen hade stelnat till en iskall granitbänk.
Tacksamt rotade jag fram en pyjamas och min elfilt jag fått i present.
Stackars sambon får lösa det för egen del när han kommer upp. :p

Någon häst går det väl att få fatt på. Jag blev faktiskt överöst med erbjudanden när jag flyttade hit. Jag ställde en fråga i det lokala hästforumet för orten om var man kunde rida lektion och inte mindre än 3 personer kontaktade mig för de ville ha hjälp att rida deras hästar O_o. (Det var ju inte ens det jag frågade om.) Förvisso bor jag nästan en timme norr om dig, så jag reserverar mig för om läget är samma i din trakt. I Vedevåg finns ett ställe där man kan boka lektioner när man råkar få lust.
Jag får kolla runt lite, ridskolan i Linde har ju drop in ridning vet jag. Men har inte haft ekonomi för det riktigt. Vad är det för ställe i Vedevåg?

6 på morgonen och jag har inte lyckats somna än.

Har däremot skrivit ihop tre långa och ett kort jobb e-mail och skickat iväg. De har legat och skräpat i två veckor och ångesten har byggts på men nu är det lite lättare (fast nu har jag ångest över inkommande e-mails också. Tänk om de tär dåliga nyheter typ :crazy:).

Har ont i kroppen (får ofta det på kvällarna av någon konstig anledning) och deppar över att Gävlebocken redan brinner :(

Borde sova då jag ska ta emot en ny säng 8.30 imorron :cautious:
Istället för att sova ligger jag och funderar på vilka läskiga undersökningar som jag kommer bli utsatt för av sjukvården framöver :nailbiting::cautious: (Kortfattat, ena njuren beter sig inte som den ska..har hunnit med dom "enklare" undersökningarna utan att sjukvården är helt säkra på vad som felar. Och ska jag tro anteckningarna på Mina Vårdkontakter så är det kontraströntgen med någon jäkla kateter inblandad som är nästa steg i utredningen :nailbiting::down:)

:eek::wtf: jag såg den ju på tv tidigare idag.
Så himla onödigt! Den stod bara några timmar. Tycker det är lika sorgligt varje gång den brinner, den är ju ändå något som känns som hemma. (tidigare Gävlebo ifall någon undrar :p )
@Inglorion Jättetrist :( Ändå har de ju kameror osv men ändå är det alltid någon som lyckas få eld på den

Så himla onödigt! Den stod bara några timmar. Tycker det är lika sorgligt varje gång den brinner, den är ju ändå något som känns som hemma. (tidigare Gävlebo ifall någon undrar :p )
@Inglorion Jättetrist :( Ändå har de ju kameror osv men ändå är det alltid någon som lyckas få eld på den

Jag har ju postat om den så att den skulle få lite mer internationellt coverage, med web tvn och grejer. Men nu finns det ju inget att kolla på.

Blöh. Jag borde verkligen vara trött, men nej, jag känner mig pigg. Borde göra lite viktigheter innan jag lägger mig men har ingen lust alls med det. Får försöka påminna mig om bekantingen som lovat att vara jävlig om jag inte får lite saker gjorda idag :p

Nu ska jag sova. Väckning om sisådär fem timmar och då väntar jobb 7-17, stall, inköp av lampa, inköp av julgran och lämna in datorn till Netonnet.

Den var faktiskt uppe i redan i fredags, men invigdes idag. :) Tycker också det är grymt tråkigt, och onödigt. Nog för att det är en tradition men den borde få stå kvar till tidigast jul.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
202
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat