Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjärtat har åkt hem :(
Saknar honom massor rdan

Jag var nära att klicka gilla men det skulle se konstigt ut för jag tror folk inte skulle förstå varför riktigt :o (förlåt alla kloka Bukefalister!)
Men jag gillar att du saknar honom inte och inte tänker att det är skönt att han har åkt hem när ni snart blir sambos.
Käääärlek :love:

Är less på att åka tåg nu. 45 minuter kvar innan jag är framme. Hade mycket hellre stannat i Västerås.

Lite varm i hjärtat.
Grannens unga eritreanska ensamkommande pojke och jag hade lite uttalsträning i måndags och jag har sagt att vi baske mig ska köra varje
måndag.
Idag ringde han mig och och pratade helt begriplig svenska. Han vill träna på långa meningar Och han ville att jag skulle komma kl 18 istället för 18.30.
Lille Yonas då

Känns i ögonen att jag stått ute i blåsten idag, dom är trötta och svider :( Jag var på väg att klicka hem en julgranskula från disneystore, men blev avskräckt av den höga frakten på 89 kr. Att betala 120 kr + 89 kr frakt för 1 (!) julgranskula är lite väl saftigt. Och att handla för 799 kr för att få fri frakt är inte aktuellt.

Du kan göra egen aioli? Du blev nyss min idol.
Jag kan faktiskt med göra det men jag kan inte göra lika god som mamma gör, fattar inte vad vi gör olika?
Måste vara att hon har tillgång till riktiga ägg från grannen, jag får nöja mig med att handla i affären då enda gårdsbutiken jag vet om ligger så dumt till att jag inte kan ta mig dit, varför ligger gårdar på landet bara eller stora frågan är varför finns inte allmänna kommunikationer så folk an leva gott men ha del av allmänna kommunikationer?
Inte direkt något avdrag på skatten för såna brister ju :rage:

Jag kan faktiskt med göra det men jag kan inte göra lika god som mamma gör, fattar inte vad vi gör olika?
Måste vara att hon har tillgång till riktiga ägg från grannen, jag får nöja mig med att handla i affären då enda gårdsbutiken jag vet om ligger så dumt till att jag inte kan ta mig dit, varför ligger gårdar på landet bara eller stora frågan är varför finns inte allmänna kommunikationer så folk an leva gott men ha del av allmänna kommunikationer?
Inte direkt något avdrag på skatten för såna brister ju :rage:

Du är också min idol!

Jag gör kanske världens bästa tzatziki. Men allt som kan skära sig är jag helt hopplös med. Förutom den gången jag sådär sjukt nonchalant slängde ihop en perfekt hollandaise ur minnet utan recept. Har aldrig och kommer aldrig göra en ens i närheten lika bra igen. Men kändes sjukt bra då och mannen i fråga är troligen fortfarande imponerad ;)

/hon som köper sin sås på tetra. Enklast så.

Försökte få i mig lite mat men var inte sugen på nåt, så det blev mackor. Bättre än inget.
Har precis tagit ut en mjuk saffranskaka ur ugnen, orkar inte göra lussebullar själv. Ev blir det gjort i helgen när sambon :heart är hemma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar