Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom hem från affären och kom på att jag glömt köpa kaffe. Förvisso hade jag fått nöja mig med besprutat kaffe, men det var väl ett halvt gram bättre än att bli helt utan.

Hur som helst, nu är jag helt utan kaffe.

Bilen packad, jag pillrad, bilen och kaffebryggaren på timer, frukosten i kylen och arbetskläderna samt morgonmedicin framlagda.

Så nu hoppar jag i säng med särbon :D

Glömde ju. Hunden borta på kollo så länge bonusbarnet orkar ha hund :D

Otroligt skönt att inte behöva rasta det lilla livet på ett tag. Ska jag vara ärlig så får hon gärna behålla honom ett bra tag!

fått upp ljusstakarna. Men stjärnorna får vara i år tror jag.
Tappat julglädjen en hel del. Brukade älska jul, men nu känns det mest som blaha.

Jag var nära att klicka gilla men det skulle se konstigt ut för jag tror folk inte skulle förstå varför riktigt :o (förlåt alla kloka Bukefalister!)
Men jag gillar att du saknar honom inte och inte tänker att det är skönt att han har åkt hem när ni snart blir sambos.
Käääärlek :love:
Haha tack ja
Känner mig urlöjlig som typ gråter när han ringer och säger att han kommit hem och att han fortfarande älskar mig haha (pms vecka igen)
Vi har ju båda varit singlar länge så vi inbillar oss inte att det blir lätt men provar man inte så.
Trodde jag skulle tycka det var skönt med lugn och ro men inte då

Snart slänger jag både dator och telefon i soptunnan. Ska föra över bilderna till datorn så jag kan välja vilka bilder som ska vara med på julkort och nästa års kalender. Men båda enheterna är så jävla fittigt värdelösa att det är helt omöjligt. Ingen black weekend-rabatt där inte.
Nu tycks datorn öht vägra starta.

Puh :D

Kladdkaka? Chokladkaka? Morotskaka? Ostkaka?

Kakor är jag är värdelös på :angel:
Men blääääääääää,till alla,om du tvingar mig så får det bli chokladkaka.
Nej jag tänkte du kunde ta över mandelmusslorna,så slipper jag få hispan när jag inte får dom ur formen , när jag slutade jobba på bageriet så blev jag av med mina teflonfingrar o formarna är förfärligt varma vilket gör att det blir dina fingertoppar som blir utan skinn i några dagar.:p

Jag känner mig dumpad och deluxdumpad dessutom i bästa Bukestil, men jag återkommer med svaret på din fråga "när?" så du kan ju ändra dig ;)

Nu behöver jag en lugnande cigg eller 5 tror jag allt, och frysa kommer jag få göra på balkongen med och allt är @dobbis fel :cry:

:rofl:
Förlåt! Vårat förhållande är så nytt så jag kanske ändrar mig och då kan vi baka ihop :up::D:heart

Jag vill rida. Evigheter sedan nu, hästabstinensen är enorm!
Någon häst går det väl att få fatt på. Jag blev faktiskt överöst med erbjudanden när jag flyttade hit. Jag ställde en fråga i det lokala hästforumet för orten om var man kunde rida lektion och inte mindre än 3 personer kontaktade mig för de ville ha hjälp att rida deras hästar O_o. (Det var ju inte ens det jag frågade om.) Förvisso bor jag nästan en timme norr om dig, så jag reserverar mig för om läget är samma i din trakt. I Vedevåg finns ett ställe där man kan boka lektioner när man råkar få lust.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
202
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Banta/slimma ner shettis?