Det tar jag Men jag väljer vad du ska baka...............
Vägrar baka bröllopstårta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tar jag Men jag väljer vad du ska baka...............
Det behöver du inte oroa dig för Jag trivs som singel.Vägrar baka bröllopstårta
Bilen packad, jag pillrad, bilen och kaffebryggaren på timer, frukosten i kylen och arbetskläderna samt morgonmedicin framlagda.
Så nu hoppar jag i säng med särbon
Det behöver du inte oroa dig för Jag trivs som singel.
Jag känner mig dumpad och deluxdumpad dessutom i bästa Bukestil, men jag återkommer med svaret på din fråga "när?" så du kan ju ändra digDet behöver du inte oroa dig för Jag trivs som singel.
Haha.Började titta på ett TV-program och ca en minut in i filmen sker den mest udda julgranshuggning jag sett. Macho om man så säger....
http://www.svtplay.se/video/11255302/welcome-to-gunnarsbyn/welcome-to-gunnarsbyn-avsnitt-1
@athena_arabians - hohoooo
Rätt så...Beklagar verkligen. Låter som om du förlorat stor del av familjen
Haha tack jaJag var nära att klicka gilla men det skulle se konstigt ut för jag tror folk inte skulle förstå varför riktigt (förlåt alla kloka Bukefalister!)
Men jag gillar att du saknar honom inte och inte tänker att det är skönt att han har åkt hem när ni snart blir sambos.
Käääärlek
Men blääääääääää,till alla,om du tvingar mig så får det bli chokladkaka.Puh
Kladdkaka? Chokladkaka? Morotskaka? Ostkaka?
Kakor är jag är värdelös på
Förlåt! Vårat förhållande är så nytt så jag kanske ändrar mig och då kan vi baka ihopJag känner mig dumpad och deluxdumpad dessutom i bästa Bukestil, men jag återkommer med svaret på din fråga "när?" så du kan ju ändra dig
Nu behöver jag en lugnande cigg eller 5 tror jag allt, och frysa kommer jag få göra på balkongen med och allt är @dobbis fel
Kolla efter jeans på Tradera och i second hand-affärer! Billigare, miljövänligare och absolut möjligt att göra riktiga fyndHar börjat uppdatera kläderna jag äger
Måste dock köpa nya jeans och det är dyrt
Någon häst går det väl att få fatt på. Jag blev faktiskt överöst med erbjudanden när jag flyttade hit. Jag ställde en fråga i det lokala hästforumet för orten om var man kunde rida lektion och inte mindre än 3 personer kontaktade mig för de ville ha hjälp att rida deras hästar . (Det var ju inte ens det jag frågade om.) Förvisso bor jag nästan en timme norr om dig, så jag reserverar mig för om läget är samma i din trakt. I Vedevåg finns ett ställe där man kan boka lektioner när man råkar få lust.Jag vill rida. Evigheter sedan nu, hästabstinensen är enorm!