Du fick tag på barnvakt?Du kan ju se på fb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du fick tag på barnvakt?Du kan ju se på fb
Jag drog en vit lögnDu fick tag på barnvakt?
Säger det samma,plåt nr 2 är i ugnen nuNä men du kan få komma hit och smaka
Det tar jag Men jag väljer vad du ska baka...............Om du julpyntar åt mig så bakar jag åt dig
Du bor för långt bort!Säger det samma,plåt nr 2 är i ugnen nu
Sorgen går nog aldrig över, man bara lär sig att leva med den.Lagt julpynt på mammas grav. Fem år har snart gått sedan hon dog. Men det känns som igår. Sorgen är djup fortfarande. Går det någonsin över?
Jag saknar min mamma något enormt.
Nu ska du inte vara så kinkig.Du bor för långt bort!
Sakta men säkert inser man att man är den äldre generationen som ens barn o barnbarn vänder sig till för att få svar på livets gåtor.Sorgen går nog aldrig över, man bara lär sig att leva med den.
Saknar min mamma och pappa och syster varje dag.Lagt julpynt på mammas grav. Fem år har snart gått sedan hon dog. Men det känns som igår. Sorgen är djup fortfarande. Går det någonsin över?
Jag saknar min mamma något enormt.
Ja det har du rätt i! och skulle hon inte hålla med om att det är en utmärkt idé att bjuda på fika så kan jag säga till henne att en bukefalist sagt att det behövs fika idag
Det låter som om du behöver robotdammsugare!
Två åt gången6 flaskor?! Hur har du lyckats samla på dem?
Min förra läkare satte 25 dagars uttagsintervall på den så jag fick bara en flaska åt gången. Senaste receptet är på 2 flaskor varannan vecka. Av någon anledning får jag numera uttagsintervall på alla psykmediciner. Utan anledning. Dåligt för då kan man ju inte hamstra ifall det blir som nu.
Vad sägs om årets Buke happening med rökta räkor hos @athena_arabians ?Nu ska du inte vara så kinkig.
Vad sägs om årets Buke happening med rökta räkor hos @athena_arabians ?
Har listat ut att @Alexandra_W kunde plocka upp mig på vägen.
Toppen ! men min bil är inte vinterutrustad o jag gillar mina sommardäck,grönt gräs,asfalt mmVad sägs om årets Buke happening med rökta räkor hos @athena_arabians ?
Har listat ut att @Alexandra_W kunde plocka upp mig på vägen.