Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh sånt delikat problem
Jag vet att hjärtat älskar mig och ändå är jag så jäkla osäker.
Ska bättra mig tills nästa gång faktiskt.
Då kanske det äntligen sjunker in.
Som en kompis sa: han säljer inte huset och gör sig av med allt bara för att vara kompis.
Nej just det ja...men jag är ju lite trög jag :rofl:

Har vaknat till liv. Iallafall nog mycket för en sedvanlig söndagsmiddag:

14547760_372790619724002_662797441858273280_n.jpg

Lagt julpynt på mammas grav. Fem år har snart gått sedan hon dog. Men det känns som igår. Sorgen är djup fortfarande. Går det någonsin över?

Jag saknar min mamma något enormt.

Lagt julpynt på mammas grav. Fem år har snart gått sedan hon dog. Men det känns som igår. Sorgen är djup fortfarande. Går det någonsin över?

Jag saknar min mamma något enormt.
Saknar min mamma och pappa och syster varje dag.
Vissa dagar är jobbigare än andra.
De finns i mitt hjärta varje dag.

Ja det har du rätt i! och skulle hon inte hålla med om att det är en utmärkt idé att bjuda på fika så kan jag säga till henne att en bukefalist sagt att det behövs fika idag :angel:
Det låter som om du behöver robotdammsugare!

Självklart ska du hänvisa till kloka Bukefalister i såna lägen. :up:

Brev till Tomten:
Jag skrev ju till dig fina tomten att jag behövde en tvättmaskin och jag tror du har löst det och gården med som det efter funderande slutade med.
Nu skriver jag igen och flirtar fint.
En väldigt trevlig och klok Bukefalist har förstått att även en robotdammsugare behövs så jag fyller grötfatet lite extra till dig i år så du orkar släpa lite extra i julklappssäcken.

Hälsningar från hallonsaft som fått en förhoppning om att slipa dammråttor som ser ut som välgödda illrar efter golvlisterna.

@Red_Chili Du är så klok och förstår mina behov, vill du med ha gröt så kokar jag lite extra :love:

6 flaskor?! Hur har du lyckats samla på dem?
Min förra läkare satte 25 dagars uttagsintervall på den så jag fick bara en flaska åt gången. Senaste receptet är på 2 flaskor varannan vecka. :confused: Av någon anledning får jag numera uttagsintervall på alla psykmediciner. Utan anledning. :down: :confused: Dåligt för då kan man ju inte hamstra ifall det blir som nu.
Två åt gången

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar