Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute på en kylig men mycket trevlig ridtur med grannen. Nu måste jag prata med Pinnens ägare, hon behöver skor fram. Jag tycker inte att någon häst ska behöva tassa fram så fort det blir hårt i backen.

Jag ska lyxa till det med snabbnudlar innan det blir en dusch. Får se om jag hinner vila något innan nattjobb.

Jag hade tänkt baka något smaskens adventsfika, men jag blev så grinig på tonåringen att jag tappade lusten helt. :down: Och nu måste jag dra igång maten istället. :meh:

Svår beslutsångest
Rasta hund och sova en stund
Vara vaken och rasta hunden tidigt och sen sova.
Har ju en hund på prov som är supergo förutom att hon är lite tuff mot katten om katten kommer för nära maten eller dotterns rum
Sen är hon lite spattig ute, nervös för nya människor och hoppar till vid ljud.
Är skottvan då hon är en jakthund som inte är bra nog i skogen.
Ska ge henne nån vecka eller två till för att se om det blir bättre, annars är det nog inte ok för henne att bo så här.
Hur mycket man än gillar hunden så ska det funka för henne med

@ainasoja ja, jag tänkte köra på samma stuk som när jag bodde där uppe :p dvs underställ och mjukisbyxor ;)

Men insåg att jag måste ha både "finare" och träningskläder med också. Samt träningsgrejer, frågan är hur många böcker. Och så måste jag tömma kameran ;)

Böcker går att köpa nya om dom tar slut.

Alltså mjukisbyxor och underställ funkar bra i kylan där uppe bara man har vettiga skor, jacka, mössa och vantar.

Ser inget fel i det.

Jag har hängt på dreamfilm konstant i en vecka, men det är jobbigt att ladda och min paranoida hjärna är säker på att Singapoeranska polisen kommer att arrestera mig snart för att jag inte gjort något annat än att kolla på dåliga serier i en vecka (Code Black t.ex). :angel:
Ligger efter på en massa serier där
Både walking dead z nation code black eureka Lucifer The Big Bang theory osv

Just nu är jag beredd att lägga ut min tonåring på tradera. Tror ni någon skulle vara intresserad? :meh:
Du får prova på Darknet :p

kl
Marknad idag. Höll på att blåsa bort. Mina saker blåste bort. Hade tur att få in i en sån där bod, istället för att ha mitt bord ute. Ändå fick jag typ stå och hålla i mina mössor hela dagen för att inte vinden skulle ta dom :meh: Frös som fan också trots megamycket kläder. Merinounderställsbyxor, vinterleggings, mjukisbyxor, täckbyxor. "vinterträningströja", fleecejacka, vinterjacka. Skidstrumpor, raggsockor i ull, ochGraninge-kängor. Halsduk och mössa såklart. Och jag stod på ett dubbelvikt liggunderlag, ändå var jag iskall :crazy: Dålig försäljning blev det också, men det var nog pga vädret. Folk hade inte riktigt lust att stanna och kolla i stormen, vilket jag förstår! Hade jag inte fått komma in i boden hade jag fått packa ihop och åka hem, för inget låg kvar.
Badat och ätit en smörgås och kollar på Så mycket bättre :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar