Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måndag.... Alla datorer strulade Vi hade inte tillgång till huvudservern men kunde surfa och det andra kontoret tvärtom så jaghar betalat mina räkningar istället.
Vet inte vad som hänt. Vart tusan försvinner mina pengar. Satt precis och gick igenom alla utgifter och javisst har haft en del större de senaste månaderna men hallå? Det borde inte vara så tomt på kontot i alla fall. Nu har jag gjort upp en ordentlig budget a.la Lyxfällan och enligt pappret SKA det gå plättlätt så vart tusan tar de vägen? Jag som ska spara till "ny" bil
Nä, normalt sett har inte jag problem med det heller men nu i kombination med massa ångest och stundtals knappt hanterbara självskadetankar så är sömnbrist ett stort jävla problem.Man dör inte av att vara sovbefriad ett tag.
Bin there done that
Jag försöker ligga och vila i alla fall. I tr alltid helt enkelt när ångesten är skyhög och självdestruktiviteten är skyhög. Men jag försöker. När tankarna virvlar för snabbt brukar jag kunna lägga mig med Vitan och på det sättet koppla bort.När du inte kan sova, vad brukar du göra då? När jag hade som mest sömnproblem fick jag tips om att istället för att göra massor av saker, åtminstone ligga och vila i mörkt rum så att kroppen fick lite återhämtning. Bättre att vila än att inte sova, typ. Sedan kan ju det vara skitsvårt om en miljard jobbiga tankar rusar runt i skallen, men kanske det kan avhjälpas genom att lyssna på radio eller något? För mig passar det ofta att lyssna på P3/P4 på nätterna, de brukar ha bra programledare också som pratar lagom mycket för att det ska kännas lite lugnare.
@ainasoja ja, termobyxor är för varmt för mig. Men kommer självklart tas med ändå
Jag borde inte köpa fler böcker. Dessutom kör vi upp så lite mer packning gör inget
Stor kram
6 flaskor?! Hur har du lyckats samla på dem?
Min förra läkare satte 25 dagars uttagsintervall på den så jag fick bara en flaska åt gången. Senaste receptet är på 2 flaskor varannan vecka. Av någon anledning får jag numera uttagsintervall på alla psykmediciner. Utan anledning. Dåligt för då kan man ju inte hamstra ifall det blir som nu.
Kött?@athena_arabians är kapabel att röka nästan vad som helst
Köper oxå färdig på tetra eller burkDu är också min idol!
Jag gör kanske världens bästa tzatziki. Men allt som kan skära sig är jag helt hopplös med. Förutom den gången jag sådär sjukt nonchalant slängde ihop en perfekt hollandaise ur minnet utan recept. Har aldrig och kommer aldrig göra en ens i närheten lika bra igen. Men kändes sjukt bra då och mannen i fråga är troligen fortfarande imponerad
/hon som köper sin sås på tetra. Enklast så.
Jag vill oxå ha häst att rida på. Men mest vill jag komma igång med stallpysslet igen. Kan tänka mig fixa box mat och borsta lite promenader. Ev ridning längre fram.Någon häst går det väl att få fatt på. Jag blev faktiskt överöst med erbjudanden när jag flyttade hit. Jag ställde en fråga i det lokala hästforumet för orten om var man kunde rida lektion och inte mindre än 3 personer kontaktade mig för de ville ha hjälp att rida deras hästar . (Det var ju inte ens det jag frågade om.) Förvisso bor jag nästan en timme norr om dig, så jag reserverar mig för om läget är samma i din trakt. I Vedevåg finns ett ställe där man kan boka lektioner när man råkar få lust.