Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Där sjönk humöret som en sten. Jobbets julfest ser ut att bli på en dag då både mormor och morfar är bortresta. A har aldrig sovit över hos någon annan... Har frågat syrran om hon får vara där. I värsta fall får jag fråga farmor och farfar, men då kan de lika gärna ringa kl 22 för att ungen vägrar sova där och de inte fixar att ta igenom det. Fan fan fan :(

@hemlig Har nog ingen vetekudde... Och vad är naproxen?
Normalt käkar jag p-piller mot mensvärk :up:
Naproxen är själva substansen, finns olika varianter på apoteket. Dels heter de ibland Naproxen, ibland Pronaxen. Det är en annan sorts smärtstillande än alvedon (som har substansen paracetamol), ett sk NSAID. Jag tycker de fungerar bättre mot rejäl mensvärk. Fast allra bäst är att kombinera med paracetamol för mig.

Där sjönk humöret som en sten. Jobbets julfest ser ut att bli på en dag då både mormor och morfar är bortresta. A har aldrig sovit över hos någon annan... Har frågat syrran om hon får vara där. I värsta fall får jag fråga farmor och farfar, men då kan de lika gärna ringa kl 22 för att ungen vägrar sova där och de inte fixar att ta igenom det. Fan fan fan :(
Har hon träffat nån bukefalist som finns i närheten och kan ställa upp?

@ainasoja Fasen att jag inte visste detta. Jag har ett nagelgel set som bara ligger härhemma. Jag öppnade paketet insåg att detta är aldrig något jag kommer göra och nu ligger det hemma. Hade kunnat skicka det till dig :)

Nu får jag se om jag kanske kan fixa naglarna till nyår istället :D

Åh men vad vill du ha för det? Jag gjorde beställningen nu och kan makulera den :D

L
Jag vill oxå ha häst att rida på. Men mest vill jag komma igång med stallpysslet igen. Kan tänka mig fixa box mat och borsta lite promenader. Ev ridning längre fram.
Men jag vet inte var man ska leta?
Lägg ut en annons?
Synd jag bor i annan del av landet, letar någon som vill pyssla och rida ut/lättare pass. Finns nog fler som jag :)

Snortungt huvud. Så himla opraktiskt när man (jag) strippat sängen på lakan etc och alltså behöver återställa det nu när allt är rent och fräscht.
Jag oooooorkar inte.

Sova till 16 tror jag sedan borde jag orka. Kanske.

Jag antar att jag borde ta mig ur morgonrocken. Jisses så seg jag är idag!
Hästarna behöver koll, mat och vatten plus att jag behöver åka iväg och köpa cigg. Jobbigt ;)

Klar med alla måsten. Nu har soffan och jag en date, ska väl sätta igång ugnen så att jag får mig en bakad potatis om någon timme.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar