Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
:d
15285070_10157792148845114_6354492069043206918_n.jpg

@EmmaW
När det är svårt att äta se tilm att ha näringsdryckrr hemma så du får i dig något ändå. de är rätt lätta att svälja även när det tar emot är min erfarenhet . även soppor brukar vara lättare än annan mat, gärna släta söta (ex potatis) och lite krämiga. det gör mycket bara att se till att få i sig något. även om det så bara är godis.

Ha inte dåligt samvete att du inte orkar med folk irl. det gör man inte när man är utbränd, det tar mer än det ger. njut av ensamhet och djuren med gott samvete!
Bra att du har en samtalskontakt på gång, se till att vila och sova så länge. Funkar imte sömnen är det stor varningsklocka på det, då måste du få hjälp för det. Man klarar mycket så länge sömnen funkar, men när den inte gör det längre går det snabbt utför.

Kram!

Pfft, såklart glömde jag mitt bälte i bilen. Jag får väl promenera dit på lunchen och hämta det helt enkelt. Behöver det inte på förmiddagen som tur är :)

@EmmaW
När det är svårt att äta se tilm att ha näringsdryckrr hemma så du får i dig något ändå. de är rätt lätta att svälja även när det tar emot är min erfarenhet . även soppor brukar vara lättare än annan mat, gärna släta söta (ex potatis) och lite krämiga. det gör mycket bara att se till att få i sig något. även om det så bara är godis.

Ha inte dåligt samvete att du inte orkar med folk irl. det gör man inte när man är utbränd, det tar mer än det ger. njut av ensamhet och djuren med gott samvete!
Bra att du har en samtalskontakt på gång, se till att vila och sova så länge. Funkar imte sömnen är det stor varningsklocka på det, då måste du få hjälp för det. Man klarar mycket så länge sömnen funkar, men när den inte gör det längre går det snabbt utför.

Kram!

Jag såg till att jag alltid hade ett kilos burkar med yoghurt hemma (som jag åt med lite honung, inte hela kilot på en gång dock :D) och så har jag alltid havregryn hemma för att göra gröt av (äts också med lite honung). Det funkade även när jag mådde rätt dåligt för att det var snabbt att göra och lätt att få ner då aptiten verkligen låg i botten, det var liksom bättre att få i sig det iaf.

Lodar runt bland alla uppstyrda människor. Har pyjamas under kappan, ska köpa blommor och diskmedel. Glamourösa leverne.
Fick remiss för röntgen från vc, i övrigt inget nytt. Hade alltså pyjamas på vc :p
Tänker gå hem och sova nu :meh:

Nu vet jag varför jag har haft hormonspiral i 10 år. JAG HATAR MINA ÄGGSTOCKAR/ÄGGLEDARE som tydligen är trånga så mensverken är viiiiiidrig.

*ligger i fosterställning och gråter*

Bil 3/3 underkänd pga strålkastare ej fast och chippad motor. Inga överraskningar mer än att jag glömt det där med chippningen.

Nästa omgång blir efter årsskiftet då Discon och hästtransporten ska besiktigas, tänkte ta det så nära årsskiftet som möjligt = medan jag fortfarande kan röra mig :rofl:

Sedan är det resten av släpen men de orkar jag inte engagera mig i.

En massa bananflugor hade drunknat i vinägerfällan så jag tömde den igår och gjorde en ny. Idag är flugorna runtomkring fällan men inte i den. :yuck:Har de varnat varandra? Jag var tvungen att diska så de inte hittar nåt gott där. :yuck: De hade tom hittat in i en tom vinägerflaska som stod på diskbänken. :yuck: Vill bli av med krypen nu tack!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 209
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar