Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@EmmaW
När det är svårt att äta se tilm att ha näringsdryckrr hemma så du får i dig något ändå. de är rätt lätta att svälja även när det tar emot är min erfarenhet . även soppor brukar vara lättare än annan mat, gärna släta söta (ex potatis) och lite krämiga. det gör mycket bara att se till att få i sig något. även om det så bara är godis.
Ha inte dåligt samvete att du inte orkar med folk irl. det gör man inte när man är utbränd, det tar mer än det ger. njut av ensamhet och djuren med gott samvete!
Bra att du har en samtalskontakt på gång, se till att vila och sova så länge. Funkar imte sömnen är det stor varningsklocka på det, då måste du få hjälp för det. Man klarar mycket så länge sömnen funkar, men när den inte gör det längre går det snabbt utför.
Kram!
Alla sätt är bra utom de dåliga. Ett annat tips är att placera den så att en inte når den... Fast då uppstår den roliga situationen att en ringer på hos grannen i bh ich frågar om han kan tänka sig att smörja in tatueringen.@bumpo - jo man får klappa. Det är ju samma som när man får vattkoppor
Nu vet jag varför jag har haft hormonspiral i 10 år. JAG HATAR MINA ÄGGSTOCKAR/ÄGGLEDARE som tydligen är trånga så mensverken är viiiiiidrig.
*ligger i fosterställning och gråter*
Gick till Ica och handlade, kom hem och får sms om att jag har ett paket på Ica
Så är det jämt för mig.
Så irriterande! Jag har i alla fall gångavstånd. Och kan åka förbi med bilen om jag åkt till stallet
@EmmaW Om din arbetsplats har kollektivavtal så kanske du kan få ut från en avtalsgruppsjukförsäkring vid sjukskrivning.Har du ingen försäkring som går in vid sjukskrivning? Min sjukförsäkring går in och täcker upp vid långtidssjukskrivning.
Jaa! Jag har så jävlig mensvärk, har alltid haft, att jag fick morfin utskrivet som 13åring. Jippie eller nått. Jag hade fortfarande ont med hormonspiralen men det var uaf hanterbart. Nu är det bara vidrigt.Blääääääääää