Endometrios?Jaa! Jag har så jävlig mensvärk, har alltid haft, att jag fick morfin utskrivet som 13åring. Jippie eller nått. Jag hade fortfarande ont med hormonspiralen men det var uaf hanterbart. Nu är det bara vidrigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Endometrios?Jaa! Jag har så jävlig mensvärk, har alltid haft, att jag fick morfin utskrivet som 13åring. Jippie eller nått. Jag hade fortfarande ont med hormonspiralen men det var uaf hanterbart. Nu är det bara vidrigt.
Vinterkräksjuka
Är du med i kommunal och jobbar åt kommunen betalar de in till afa som man kan få ifrånNej jag tror inte det. Oavsett så har jag inte råd vad jag vet.
Oj!
Om fyra timmar är det föräldrautbildning och jag har inte ens ätit lunch. Ska tvätta kläder och duscha.
Bäst att sätta fart!
Är du med i kommunal och jobbar åt kommunen betalar de in till afa som man kan få ifrån
Jag tror jag fick 1300 kr i månaden men då hade jag ju varit arbetslös mm så det räknades på ganska låg inkomst
Ja jag skickade in papper från fk mm så fick jag även retroaktivt för 7 månader eftersom jag inte visste att jag kunde fåInstämmer @EmmaW, mamma som var lärare och med i Lärarförbundet fick extra pengar från AFA när hon var sjukskriven.
Det sker inte automatiskt tror jag utan man måste begära det. Den underbara administratören på skolan fixade med allt det där
Måste duscha jag med.Middag i crockpoten, kläderna i tumlaren och jag har sugit i mig lite fil med mycket omeprazol och en kopp te.
Nu sova en stund innan dusch.