Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj!

Om fyra timmar är det föräldrautbildning och jag har inte ens ätit lunch. Ska tvätta kläder och duscha.

Bäst att sätta fart!

Kaffe och en dusch sen ska jag hjälpa kompisarna i butiken som sagt.
Väntar på samtal om leverans från matsmart, passade på att fylla på torrvaror och lite annat.

Oj!

Om fyra timmar är det föräldrautbildning och jag har inte ens ätit lunch. Ska tvätta kläder och duscha.

Bäst att sätta fart!

Middag i crockpoten, kläderna i tumlaren och jag har sugit i mig lite fil med mycket omeprazol och en kopp te.

Nu sova en stund innan dusch.

Är du med i kommunal och jobbar åt kommunen betalar de in till afa som man kan få ifrån
Jag tror jag fick 1300 kr i månaden men då hade jag ju varit arbetslös mm så det räknades på ganska låg inkomst

Instämmer @EmmaW, mamma som var lärare och med i Lärarförbundet fick extra pengar från AFA när hon var sjukskriven.

Det sker inte automatiskt tror jag utan man måste begära det. Den underbara administratören på skolan fixade med allt det där :love:

Har ätit lunch och till dokumentären om Peders väg til OS. Ska strax steka mitt bröd som jäst färdigt.

Känner mig annars riktigt sliten så vet inte om jag orkar stallet idag, men tänker fan inte ha dåligt samvete över det.

Inglorion fick för sig att tvätta. I den där tvättstugan med gangster laws.

Det var hela en torktumlare ledig, inuti låg två högar med perfekt vikta och blöta kläder O_o

The gangsta laws stipulerar att är den inte igång är det först till kvarn så de perfekt vikta och blöta kläderna åkte ur och nu är torktumlaren full av mina kläder :angel:

Sa jag att det är 690 personer som delar på en tvättstuga med sex tvättmaskiner och sex torktumlare? The gangsta laws stipulerar att man inte kan boka tvättad utan först till kvarn regerar och vill du ha rent filter på torktumlaren så får du helt enkelt tömma det själv innan du torkar dina kläder ser på ett helt fantastiskt vis till att det ALDRIG är bråk eller arga lappar i tvättstugan :D. Jag har heller aldrig behövt vänta mer än 30 minuter för att få köra igång en tvätt.

Kollar outback truckers
Ska hoppa in i duschen nu.
Ska städa av hemma imorgon och plocka i ordning mer så hjärtat får plats med resten av sina saker.
Usch längtar så jag kan bli tokig.
Undrar om jag ska åka till honom en sväng innan. Hmmm

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar