Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag utökade med en Micro pizza på föreningen. ska jag orka vara snäll mot föräldrar och barn i fem timmar så krävs det lite mat i magen. Halv fyra är det väl fortfarande lunch?+1 på den, i det närmaste. Fullt upp mao = ingen lunch, den intages nu - kaffe och lussekatt Vi kan bilda klubben "Nyttiga luncher"
Dumma frågor får inga svar så det är ba´ ÅK!Undrar om jag inte förtjänar att åka till godisfabriken idag
Jag inser att jag skrev fel, jag jobbar jul och nyårshelgen. Men jag tjänar en hel del på det så det är värt detDet är egentligen en rätt kort tid som det är så mycket! Jag tror stenhårt att du kommer att klara av det, räkna ner kanske funkar? Det brukar det göra för mig.
Det finns en ände i sikte, försök koncentrera dig på det!
Redan fixatDumma frågor får inga svar så det är ba´ ÅK!
nheihf /PälsfrökenRedan fixat
Men de hade inte mina favoritgodisar idag heller
Du fixar det! Ha siktet inställt på hur skönt det kommer vara efteråt att kunna lösa lite ekonomiska knutarTack för tipset,jag ska kolla upp det nån dag framöver när jag orkar. Många bäckar små!
Jag har pratat med chefen nu, tack för påminnelsen @tolksele om att min nya chef inte är som den gamla. Jag kommer gå in på mitt nya schema, jag går då egentligen back en helg vilket skulle ha varit katastrof, men nu bad jag om att få jobba den helgen på jul. Så jag jobbar helgen innan, julhelgen och nyårshelgen. Det låter galet jag vet, det kommer bli ruskigt tufft men det kommer lösa en stor del ekonomiskt sett vilket gör att jag förhoppningsvis orkar.