Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inställda tåg betyder sjukt mycket pappersarbete när man sitter på en ordergivningsdriftplats. Jag har hållit på sen jag började vid ett och är inte klar. Phuu... Funderar på att ta lite matpaus, har visst glömt bort det där med lunch.

Min kompis kom förbi och hade gjort 3D ögonbryn. ASFINT och ser helt naturligt ut! Blev sjukt sugen! Tycker att det är snyggt med lite bredare bryn och måste fylla i mina eftersom de är för tunna... vore grejt! Måste boka tid...

Dagens bild !
CAM00141.jpg

Utanför mitt hus går en 80 väg som i ca 3km är en raksträcka (lokalinvånarna kallar den flygsträckan av en anledning) den slutar i båda ändarna i en T-korsning, så här såg det ut i ena änden idag :devil: :rofl::rofl::devil:

Tack för tipset,jag ska kolla upp det nån dag framöver när jag orkar. Många bäckar små!

Jag har pratat med chefen nu, tack för påminnelsen @tolksele om att min nya chef inte är som den gamla. Jag kommer gå in på mitt nya schema, jag går då egentligen back en helg vilket skulle ha varit katastrof, men nu bad jag om att få jobba den helgen på jul. Så jag jobbar helgen innan, julhelgen och nyårshelgen. Det låter galet jag vet, det kommer bli ruskigt tufft men det kommer lösa en stor del ekonomiskt sett vilket gör att jag förhoppningsvis orkar.
Du fixar det! Ha siktet inställt på hur skönt det kommer vara efteråt att kunna lösa lite ekonomiska knutar :)

Körde ett pass med pt idag. Trodde vi skulle köra bänkpress, men han hade ångrat sig för min rygg skull så vi körde ben- och axelpress istället. 300 kilo i benpressen kom vi upp i,och mitt max på axelpress lärde vi oss var 30 kilo. Lite skillnad där ja :p Nu är målet att maxa vad benpressmaskinen klarar, 520 kilo. :p Jag, envis, förstår inte vad ni pratar om... :angel::p

Fick dessutom ptn att erkänna att han är sadist ;)

Beställ ett gäng ljus och saffran till klubbens marknad och hoppas leveransen kommer i tid :nailbiting:
Ska slänga iväg en kakbeställning på söndag

Hunden rastad så mycket som det är lämpligt att rasta en så pass ung hund :)
Hästarna inne, stallet klart. Snart dags att äta något, var typ fem timmar sedan sist...

Upp som en sol och ner som en pannkaka. Hela dan har varit bra och jag var på superbra humör, satte mig och skulle få färdigt skolarbetet som ska in på fredag och fick ett mess av den så kallade kompisen jag försökt hjälpa (som jag skrivit om här i tråden) :cry: Fick så mycket skit kastat på mig för att jag ringde polisen att jag till slut bara satt och skakade och grät. Hon hävde ur sig skit om mig, mina barn och drog in min bror och hans ex och slängde skit åt dem också (det förhållandet var vidrigt! Riktigt riktigt illa och det var flickvännen som stod för misshandeln i det fallet) Det var riktigt sjuka grejer hon skrev och jag klarade inte ens av att läsa allt. Men jag har sparat det. Nu känns det bara väldigt olustigt allting, hela mannens familj bor här i området. :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar