Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag lider med dig! Du gjorde ändå en bra grej även om vännen inte inser det idag.

Problemet är att när personer egentligen inte har särskilt bra argument och känner sig pressade så börjar de med personangrepp. Just nu riktas utloppet för stressen mot dig, det är varken särskilt snällt,r rationellt eller trevligt.

Finns det någon anledning att tro att mannens familj skulle göra något mot dig?
Ja jag börjar tro att soc är inne på att omplacera barnen (det har hänt en gång innan) och att hon har panik för det. Men det är ju faktiskt deras fel då och inte mitt.
Nej eg inte, men det är olustigt ändå.

@Scata Tack :heart
Hon har inte det längre heller.

Hahaha du har alltså "bara det normala" att slåss mot ;)

Hoppas att du slipper bli förkyld. Jag har "det normala" plus förkylningen som aldrig ger sig eller bryter ut :mad:

Hade varit skönt att bli dyngförkyld så skiten försvinner någon gång.
Min förkylning ligger också bara i bakgrunden, läänge:yuck:

@Mirre Om jag var du skulle jag må ännu sämre om jag inget gjort. Så stå på dig i din känsla, du gjorde helt rätt.
Lite så jag känner också. Det kanske alla fall blir lugnt för barnen nu. Även om de kanske hamnar någon annanstans. Jag skulle inte bli förvånad om det blev så. Uppenbarligen är en förlust av denna "vän" inte en så stor förlust ändå.
Tom polisen har ju bekräftat att jag gjorde rätt som ringde och att det var så allvarligt som jag uppfattat det. Fast "kompisen" hävdar att "de tjafsade ju bara lite"

Lite så jag känner också. Det kanske alla fall blir lugnt för barnen nu. Även om de kanske hamnar någon annanstans. Jag skulle inte bli förvånad om det blev så. Uppenbarligen är en förlust av denna "vän" inte en så stor förlust ändå.
Tom polisen har ju bekräftat att jag gjorde rätt som ringde och att det var så allvarligt som jag uppfattat det. Fast "kompisen" hävdar att "de tjafsade ju bara lite"

Kompisen är medberoende. Ta inte åt dig :heart

Magknipen inte sämre men har heller inte ätit något idag med mer substans än fil och omeprazol.

Helt slut. Kanske somnar i vettig tid :D

Jag har gått igenom den saken en gång i mitt liv och jag hoppas att jag slipper det någon mer gång.

Det kräver enorma energiresurser från en. Och då var jag bara en vän av flera + hennes familj så vi kunde ge varandra stöd.

Vet inte hur många gånger hon drog tillbaka anmälan. Har för mig att på den tiden så kunde inte (eller det var krångligare i alla fall) åklagaren driva ärendet vidare om offret drog tillbaka sin anmälan.

Vet inte hur många gånger man stod och :banghead:.

Hon tog sig ur det till slut men det tog några år.

Kan inte sluta skratta åt denna bild :rofl:

14504711_1076985095747661_7812081100905250816_n.jpg

Ser gordons kitchen nightmares och dricker Cola.
Funderar på hur jag ska få bort bananflugorna. Vinäger/vatten/diskmedelsbad verkar inte funka. De :devil: sätter sig på kanten och hånflinar åt mig. Fast några har drunknat iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar