Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Seriemördare?
Vi säger inget, vi sympatiserar istället.
Klart du ska mörda grannarna
Jag brukar skrika åt sådana grannar men mord kanske är mer effektivt?
@ainasoja ... lat mig bara fa saga att det inte ar RATT att ha en ansjovisburk som avatar. Det leder till att jag blir super sugen pa Janson och var tvungen att bestalla ansjovis for mycket dyra pengar via Scandinavian store.
Vi var på. Inte så att man ringde varje dag men någon av oss tog alltid kontakt en gång i veckan på något sätt. Kanske bara ett "Hej hur är det" telefonsamtal (var före mobiltelefonernas tid så man fick ringa hem) eller gick förbi och knackade på.Det är verkligen krävande, man vet inte vad man ska göra för att få människan att förstå sin situation. Vet inte hur man ska göra, om jag ska fortsätta ha blockat eller om jag ska skriva att jag finns om/när hon tar sig ur det. Om hon någonsin gör det.
@ainasoja ... lat mig bara fa saga att det inte ar RATT att ha en ansjovisburk som avatar. Det leder till att jag blir super sugen pa Janson och var tvungen att bestalla ansjovis for mycket dyra pengar via Scandinavian store.
Ha! Fast nu har jag startat om min macbook så nu har den fått skicka ett e-mail och får visa en film innan jag somnar.
Min iMac fick stanna på jobbet och ta de lite lugnt
Ser gordons kitchen nightmares och dricker Cola.
Funderar på hur jag ska få bort bananflugorna. Vinäger/vatten/diskmedelsbad verkar inte funka. De sätter sig på kanten och hånflinar åt mig. Fast några har drunknat iaf.
Vi i tråden kan nog hjälpa till med att smuggla in fisk åt dig
Inte omöjligt - ComHem säger att det är fel på fibern.Har någon snott det?!
Häll i diskmedel och kokande vatten i vasken varje kväll. Dom lägger ägg där.Ser gordons kitchen nightmares och dricker Cola.
Funderar på hur jag ska få bort bananflugorna. Vinäger/vatten/diskmedelsbad verkar inte funka. De sätter sig på kanten och hånflinar åt mig. Fast några har drunknat iaf.
Rensar ur @ainasoja menar du väl eller har jag fattat fel hela tiden som vanligt?Jag är jätteglad att du har den avataren. Du är mycket lättare att sortera ut nu bland alla bukefalister
Ahh skoj för nu har vi väl inga Buekfalister med Tv karriär, hoppas det går bra för hon/han.Väntar på att ''Vem vet mest '' ska börja på tvåan. En kompis är tydligen med och tävlar.
Den var jättefin ju
Så blev den där adventskalendern jag gav till mamma. Aldrig mer. Fy vad jag tappade tålamodet efter jag målat tre rullar.