Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har adventspyntandet bestått av att grannens vidrigt starka kritvita utebelysning lyser för min balkong med.:banghead:
Jag är som en mullvad vad det gäller lyse

Gah. Borde skriva klart jobbansökan som jag började på igår. Istället sitter jag vid datorn och sjunger. Jättebra, verkligen. :banghead:

Borde sovit för två timmar sedan, istället gör jag inget vettigt. Kommer bli en lång dag imorgon.

Har dessutom redan träningsvärk. :p

Nä, trånga äggledare vilket innebär att de får kämpa lite mer än normalt för att föra fram ägget till livmodern och får typ träningsvärk. Eller något som motsvarar träningsvärk iaf. Om jag nu kommer ihåg rätt. Det här är alltså närmare 20 år sedan den diagnosen och jag har krävt endometriosutredning efter mina missfall så jag är 100% säker på att det inte är det.

Så! jobbansökan skickad! Dessutom, när jag loggade in på mailen så fanns där ett meddelande från ett annat ställe där jag sökte jobb för någon dag sedan. Eventuellt vill de ha mig som helgpersonal och extrapersonal där, vilket absolut skulle kunna vara ett alternativ för mig beroende på hur de tänkt sig upplägget då :bump:

Nu ska jag söka ett annat jobb, det verkade vara ok arbetsuppgifter och arbetstiderna vore perfekta. Känns som om jag är igång ordentligt nu :D

Så! jobbansökan skickad! Dessutom, när jag loggade in på mailen så fanns där ett meddelande från ett annat ställe där jag sökte jobb för någon dag sedan. Eventuellt vill de ha mig som helgpersonal och extrapersonal där, vilket absolut skulle kunna vara ett alternativ för mig beroende på hur de tänkt sig upplägget då :bump:

Nu ska jag söka ett annat jobb, det verkade vara ok arbetsuppgifter och arbetstiderna vore perfekta. Känns som om jag är igång ordentligt nu :D
Bara att surfa på vågen :up:

Katten ligger under täcket men jag vill byta ställning.
Hon kommer bli jättesur haha.
Måste klippa klorna på henne med.
Vilka bekymmer.
Ligger och saknar hjärtat med.
Fan när man nästan lipar när man pratar med människan i telefon.
Får hångla upp honom ordentligt när han kommer,måste bara sysselsätta dottern just då så hon inte dör av skratt

Tjockt i näsan men känner ändå hopp för att förkylningen är på G bort. Börjat hosta, brukar vara början till slutet :D

Magen värker inte längre men den är "långsammare" än normalt. Var kräkmätt i två timmar på två dl fil igår.

Blä.

Fastnade två timmar i telefon med syrran igår. :D Vi pratar inte ofta men när vi väl pratar så gör vi det ordentligt! De har nu upptäckt de härliga sidorna av att vara småbarnsföräldrar där barnet drar hem magsjuka. Barnet var sjukt en natt, de själva var sjuka en vecka med ett piggt barn som tyckte att de kunde hitta på något. :angel::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 678
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar