Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, trånga äggledare vilket innebär att de får kämpa lite mer än normalt för att föra fram ägget till livmodern och får typ träningsvärk. Eller något som motsvarar träningsvärk iaf. Om jag nu kommer ihåg rätt. Det här är alltså närmare 20 år sedan den diagnosen och jag har krävt endometriosutredning efter mina missfall så jag är 100% säker på att det inte är det.Endometrios?
Bara att surfa på vågenSå! jobbansökan skickad! Dessutom, när jag loggade in på mailen så fanns där ett meddelande från ett annat ställe där jag sökte jobb för någon dag sedan. Eventuellt vill de ha mig som helgpersonal och extrapersonal där, vilket absolut skulle kunna vara ett alternativ för mig beroende på hur de tänkt sig upplägget då
Nu ska jag söka ett annat jobb, det verkade vara ok arbetsuppgifter och arbetstiderna vore perfekta. Känns som om jag är igång ordentligt nu
Jag ska försöka Personen som mailat mig skrev inte mycket, men det var något med hur mailet var skrivet som fick mig på bra humör. Om en arbetsgivare är trevlig så borde hela arbetsplatsen vara trevlig tänker jagBara att surfa på vågen
Vad gjorde du? LångkokTog nästan 2 timmar men nu är maten snart på tallriken
Nej nej, det blev bara kokta grönsaker och kryddsmör men hunnit med kaffe också.Vad gjorde du? Långkok