Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var en riktigt bra dag i butiken.
Så nu sitter jag och dricker kaffe.
Har plockat ihop lite julklappar i butiken med, så snart klar med allt sånt :) Ska lite mer till ss offret bara.

Kan inte sluta skratta åt denna bild :rofl:

14504711_1076985095747661_7812081100905250816_n.jpg

"Wrapped in Luxury" :up:

Känner mig som en liten unge som inte får som den vill.
En av skruvnitarna till en namnskylt var för kort. Arg och besviken över det :arghh:
Dagens i-landsproblem deluxe :meh:

Jag har gått igenom den saken en gång i mitt liv och jag hoppas att jag slipper det någon mer gång.

Det kräver enorma energiresurser från en. Och då var jag bara en vän av flera + hennes familj så vi kunde ge varandra stöd.

Vet inte hur många gånger hon drog tillbaka anmälan. Har för mig att på den tiden så kunde inte (eller det var krångligare i alla fall) åklagaren driva ärendet vidare om offret drog tillbaka sin anmälan.

Vet inte hur många gånger man stod och :banghead:.

Hon tog sig ur det till slut men det tog några år.
Det är verkligen krävande, man vet inte vad man ska göra för att få människan att förstå sin situation. Vet inte hur man ska göra, om jag ska fortsätta ha blockat eller om jag ska skriva att jag finns om/när hon tar sig ur det. Om hon någonsin gör det.

FedEx, skickar e-mail vid fyra på morgonen och säger att de inte kunde leverera paketet O_o Tror inte de har lyckats med leverans första gången en enda gång....

ohhh fan! Dreamhosts egen webmail är fan vass! Det är även mail appen på min dator som total vägrade öppna den medföljande "delivery label" filen. Det var inte end från FedEx utan när jag kollade vidare på e-mail adressen kommer den "freeriders.ch" :crazy::crazy::crazy:

Min egen webmail adress från dreamhost failade email leverans när jag försökte svara på tre röda :bow:

Jag väntar nämligen på två leveranser, men det visar sig att de ska komma från DHL och UPS.

Snart slutar jag, ska halka hemåt med bilen för att sova några timmar och vara tillbaka sex imorgon bitti. Tur det är nära, bara 3,5 mil enkel resa :)

Åt pepparkakor hos morsan. Nu vill min mage mörda mig. Ska aldrig mer äta pepparkakor.

(Eller jo, om jag skulle råka hitta några goda, glutenfria :idea:)

@Linda8142 Ta en flaska och ha i en liten skvätt äppelcidervinäger, dem älskar lukten.
Täck korken med plastpåse/folie och gummisnodd, gör små hål så dem tar sig in men oftast inte upp igen.

Vinflaska fungerar bra har jag hört :angel: och ca 1 cm äppelcidervinäger räcker gott att offra.

Det "komiska" är att jag nu antagligen har hittat anledningen till att min email har vägrat leverans till en annan adress :cautious: Bara det att jag var lite osäker på den när det damp in så jag kollade upp adressen och företaget ordentligt först innan jag svarade. Den var legit, frågorna var jobb relaterade och personen svarade direkt och väldigt trevligt när jag i slutändan skickade från jobb e-mailen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar