Oh vilket fint pris! Det ska jag absolut hämta någon dag!Grattis du har vunnit kinder bueno, finns för avhämtning eller ev. hemleverans vid tillfälle
Hur lång blev kötiden till slut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh vilket fint pris! Det ska jag absolut hämta någon dag!Grattis du har vunnit kinder bueno, finns för avhämtning eller ev. hemleverans vid tillfälle
Upp som en sol och ner som en pannkaka. Hela dan har varit bra och jag var på superbra humör, satte mig och skulle få färdigt skolarbetet som ska in på fredag och fick ett mess av den så kallade kompisen jag försökt hjälpa (som jag skrivit om här i tråden) Fick så mycket skit kastat på mig för att jag ringde polisen att jag till slut bara satt och skakade och grät. Hon hävde ur sig skit om mig, mina barn och drog in min bror och hans ex och slängde skit åt dem också (det förhållandet var vidrigt! Riktigt riktigt illa och det var flickvännen som stod för misshandeln i det fallet) Det var riktigt sjuka grejer hon skrev och jag klarade inte ens av att läsa allt. Men jag har sparat det. Nu känns det bara väldigt olustigt allting, hela mannens familj bor här i området.
Hon förtjänar inte en vän som du! KramUpp som en sol och ner som en pannkaka. Hela dan har varit bra och jag var på superbra humör, satte mig och skulle få färdigt skolarbetet som ska in på fredag och fick ett mess av den så kallade kompisen jag försökt hjälpa (som jag skrivit om här i tråden) Fick så mycket skit kastat på mig för att jag ringde polisen att jag till slut bara satt och skakade och grät. Hon hävde ur sig skit om mig, mina barn och drog in min bror och hans ex och slängde skit åt dem också (det förhållandet var vidrigt! Riktigt riktigt illa och det var flickvännen som stod för misshandeln i det fallet) Det var riktigt sjuka grejer hon skrev och jag klarade inte ens av att läsa allt. Men jag har sparat det. Nu känns det bara väldigt olustigt allting, hela mannens familj bor här i området.
Klart man får ett fint pris när man svarar rätt på dagens gåta då förtjänar man det verkligenOh vilket fint pris! Det ska jag absolut hämta någon dag!
Hur lång blev kötiden till slut?
Är snuvig, fryser och har ont i skallen - jag vill inte bli förkyld. Har inte råd att vara hemma från jobbet...
Här äts det glass...Kvällen är räddad! Jag hittade choklad i handväskan
inte här än som tur är.Det är jättemysigt att jobba med lokalvård när man är förkyld. Man blir så öh oeffektiv och slö.
Jag har känt mig svimfärdig hela dan idag
inte här än som tur är.
har bara mitt pajade knä som jävlas med mig hela tiden. Och magen. Och psyket...
@ainasoja ta en ordentlig omgång i bastun? Brukar hjälpa mot allt.