Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upp som en sol och ner som en pannkaka. Hela dan har varit bra och jag var på superbra humör, satte mig och skulle få färdigt skolarbetet som ska in på fredag och fick ett mess av den så kallade kompisen jag försökt hjälpa (som jag skrivit om här i tråden) :cry: Fick så mycket skit kastat på mig för att jag ringde polisen att jag till slut bara satt och skakade och grät. Hon hävde ur sig skit om mig, mina barn och drog in min bror och hans ex och slängde skit åt dem också (det förhållandet var vidrigt! Riktigt riktigt illa och det var flickvännen som stod för misshandeln i det fallet) Det var riktigt sjuka grejer hon skrev och jag klarade inte ens av att läsa allt. Men jag har sparat det. Nu känns det bara väldigt olustigt allting, hela mannens familj bor här i området. :down:

Jag lider med dig! Du gjorde ändå en bra grej även om vännen inte inser det idag.

Problemet är att när personer egentligen inte har särskilt bra argument och känner sig pressade så börjar de med personangrepp. Just nu riktas utloppet för stressen mot dig, det är varken särskilt snällt,r rationellt eller trevligt.

Finns det någon anledning att tro att mannens familj skulle göra något mot dig?

Upp som en sol och ner som en pannkaka. Hela dan har varit bra och jag var på superbra humör, satte mig och skulle få färdigt skolarbetet som ska in på fredag och fick ett mess av den så kallade kompisen jag försökt hjälpa (som jag skrivit om här i tråden) :cry: Fick så mycket skit kastat på mig för att jag ringde polisen att jag till slut bara satt och skakade och grät. Hon hävde ur sig skit om mig, mina barn och drog in min bror och hans ex och slängde skit åt dem också (det förhållandet var vidrigt! Riktigt riktigt illa och det var flickvännen som stod för misshandeln i det fallet) Det var riktigt sjuka grejer hon skrev och jag klarade inte ens av att läsa allt. Men jag har sparat det. Nu känns det bara väldigt olustigt allting, hela mannens familj bor här i området. :down:
Hon förtjänar inte en vän som du! Kram :heart

13 000 steg närmare döden idag.... att jobba när man är förkyld är inte att rekommendera!

Har masat mig fram hela dan. Nu ska jag sova!

Nu är det så här va, att jag tycker att jag har fått massvis av gillanden den sista tiden. Ändå har jag inte fått en ny trofé och inte har det dykt upp någon medalj i lådan heller?!?!

Hur länge måste man vänta?

MvH - Otålig
(för en buke medalj vore ju bättre än min halv maratons medalj, då kan jag skryta på riktigt liksom. Jag har achieved i livet då liksom. Om jag får veta vad målet är kanske jag lyckas ta mig dit till Jul?)

Vill hugga av mig knät!:devil: Idag har det gjort ont mer än vanligt, hela dagen. Hjälper inte att ta av de starkare piller. Vågar inte att ta det allra starkaste pillret. Vill inte må illa också.
Morsan hjälpte mig att smörja in det med Voltaren. Fan vad det gjorde ont då!:cry: Voltaren hjälpte ett tag (typ 1 timme), sen kom det tillbaka.
Morsan ska ringa VC i morgon åt mig och beställa tid. Jag kan ej ringa när jag är på jobbet (bara akuta samtal tillåts). Ska till sjukgymnasten i morgon em på en ÅB-tid. Men hon kan inte göra så mkt heller...:(
Är ju sjukskriven nu 50% (jobbar 50% i vanliga fall), så jag jobbar bara 2 timmar per dag. Men det hjälps inte. Nu har jag hand om "vårat" hus och tvättstugan på mina 2 timmar, så jag slipper gå så mkt. Vi går ju sjukt mkt på vårat jobb, och bär på tunga moppar och trasor. Och "mitt" företag har nästan bara lokalvård här i Uppsala:(

Oh vilket fint pris! Det ska jag absolut hämta någon dag!
Hur lång blev kötiden till slut?
Klart man får ett fint pris när man svarar rätt på dagens gåta då förtjänar man det verkligen :p
Kollade inte klockan, men jag hann inte klart dem jag hade tänkt ringa idag så nya försök framöver.
Dock fick jag den hjälp jag behövde så inte helt i onödan.

inte här än som tur är.
har bara mitt pajade knä som jävlas med mig hela tiden. Och magen. Och psyket...:crazy:

Hahaha du har alltså "bara det normala" att slåss mot ;)

Hoppas att du slipper bli förkyld. Jag har "det normala" plus förkylningen som aldrig ger sig eller bryter ut :mad:

Hade varit skönt att bli dyngförkyld så skiten försvinner någon gång.

@ainasoja ta en ordentlig omgång i bastun? Brukar hjälpa mot allt.

Hade jag haft bastu så hade det badats. Nu har jag tyvärr ingen inte heller ens tillgång till någon.

Jo badhuset har en bastu, utan stenar och inte får man kasta vatten på aggregatet. Det kan vara farligt påstår dom.

Det är som att gå in i ett kokhett torrt rum bara. Värdelöst :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar