Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett paket skickat i fredags enligt företaget ska det ta 2-3 arb. dagar jag anar oråd :turd:
Paket 2 står Göteborg nu, igår/i natt var det Malmö och det är stora lådan.
Något händer..hmm

Ett paket skickat i fredags enligt företaget ska det ta 2-3 arb. dagar jag anar oråd :turd:
Paket 2 står Göteborg nu, igår/i natt var det Malmö och det är stora lådan.
Något händer..hmm
Sådant händer vi på jobbet blev låvade att delar vi beställt skulle komma dagen efter och visst kom en låda men dom hade packat ner det i två .Naturligtvis den lådan som var akut att få den var på villovägar även fast dom var skickade sammtidigt så låg den kvar på posten där den lämnades in !

Har vänt på dygnet så helt att jag gick och la mig klockan tio igår morse och vaknade vid fyra, och nu är jag uppe och ugglar hela natten igen. Bah! :arghh: Ska sätta klockan på hmm, halv ett?

Hm, dagen börjar bra... :meh:

Ena sekunden satt jag och drack kaffe framför datorn i godan ro, och i nästa sekund ligger både kaffekoppen och kaffet på golvet :banghead: Koppens öra gick av och kaffepölen sölade ner ett par byxor som låg i närheten :(

När jag och sambon sedan skulle klä på oss och stressa ner till tunnelbanan bröts plötsligt skohornet av, just när sambon skulle dra på sig skorna :banghead:

Två missöden på mycket kort tid :down: Hoppas nu inte detta sätter tonen för resten av dagen, eller ännu värre - för resten av december :nailbiting:

Har nyss anlänt till praktiken och ska byta om till jobbkläder, med min tur är väl min storlek slut just idag :cautious::p

Dags att jobba. Idag väntar rättegång. Efter jobbet ska jag till stallet, förhoppningsvis innan jag ska hämta dottern hos kompisen hon ska leka med idag.

morrn!
Håller på och "startar upp", trött idag. Har ett möte sen vid 10 med en person som jag inte vill ha möte med så skulle helst snabbspola fram till i alla fall lunchtid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 678
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 204
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 367
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar