Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja tyckte mest synd om eventuella konsekvenser för huset som nu som tur var klarade sig bra
Ring kundtjänst och kräv att få veta om utkörning är på gång. De kan tex ringa chauffören. Jag har gjort det flera gånger och propsar man lite brukar de fixa det. Med tanke på senaste tidens kritik borde de vara än mer tjänstvilliga nu
Postnord öppnar 08:00 sent redan där ju av dem heheJag ska släpa massa ved åt dig
Rensar ur @ainasoja menar du väl eller har jag fattat fel hela tiden som vanligt?
.
Vad sorteras du som då?Rensa ur mig får hon inte göra! Jag är inget djur som slaktas
Sådant händer vi på jobbet blev låvade att delar vi beställt skulle komma dagen efter och visst kom en låda men dom hade packat ner det i två .Naturligtvis den lådan som var akut att få den var på villovägar även fast dom var skickade sammtidigt så låg den kvar på posten där den lämnades in !Ett paket skickat i fredags enligt företaget ska det ta 2-3 arb. dagar jag anar oråd
Paket 2 står Göteborg nu, igår/i natt var det Malmö och det är stora lådan.
Något händer..hmm
1/12 = testa brandvarnaredagenInsåg att det redan är december. Galet!
Tack! Hällde kokande vatten igår men inget diskmedel, måste man ha det och varför?Häll i diskmedel och kokande vatten i vasken varje kväll. Dom lägger ägg där.
Har någon lust att slänga in adressen till Trotts säljsida via pm till mig?
på gHar någon lust att slänga in adressen till Trotts säljsida via pm till mig?