Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att hamstra theralendroppar för er som behöver. Varan är restnoterad o lär inte finnas tillgängligt på denna sidan nyår.
Finns kapslar på licens.
ATC-kod: R06AD01
Det finns på enstaka apotek. Mitt apotek sa att det kommer in den 19e december. Jag har ringt ett annat apotek och reserverat. Tyvärr har jag två veckors uttagsintervall på dem men tur i oturen så får jag två flaskor per uttag.
…........
Fattar inte varför tillverkarna ibland har slut på nåt läkemedel. Försöker de trissa upp priset eller? :mad:

Det finns på enstaka apotek. Mitt apotek sa att det kommer in den 19e december. Jag har ringt ett annat apotek och reserverat. Tyvärr har jag två veckors uttagsintervall på dem men tur i oturen så får jag två flaskor per uttag.
…........
Fattar inte varför tillverkarna ibland har slut på nåt läkemedel. Försöker de trissa upp priset eller? :mad:

Jag har varit med om brist på en av mina mediciner (även substituten). Jag överlever utan den men den tas också av de som har transplanterade organ för att förhindra avstötning, dvs de kan dö utan den. Att en sådan medicin blir en bristvara är helt vansinnigt.

Intalar mig själv att det är varmt och skönt ute så att det blir mysigt att tömköra M. Istället blåser det riktigt mycket, temp runt 0:an och det singlar ner vita saker ibland.
Hoppas inte banan har hunnit frysa över natten.

Har fått en rejäl förkylning :wtf:så snarkmasken åkte av efter en timme så vaknade jag kl3 av musjakt .Lessnade halv fyra och slog ihjäl musen då den satt i min toffel :devil: Har konstaterat min katt är djurvän och använder mindre med klor på musen än när vi gosar :meh:

Soligt men kallt. Helt vindstilla här.
Släppte ut kaninerna nyss, som kom springande i raketfart ut i stora hagen. Sedan fick de lite glädjefnatt och hoppade en halv meter upp i luften.

Stallet och utsläppet klart. Har insläppet också. Kanske åker iväg en sväng med hunden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar