Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag mätt. Funderar på om jag ska kolla på TV i sängen eller om jag ska ligga kvar i soffan. Borsta tänderna först ska jag definitivt göra oavsett vad :)

Jag måste sy fyra mössor imorgon. Men först måste jag röja fram mitt syrum. :o Det är samma sak varje gång jag ska sy. :laugh:
Blev 5 mössor ikväll för mig, får se om jag orkar göra nått imorgon. Kruxet är att de tyger jag har nu är sånt jag tänkt göra nått åt mig själv först, och av spillet mössor. Nu får jag försöka skära ut klänningar och leggings åt mig för att komma "åt" spilltyget :cautious:
Haha! JAg får röja fram vardagsrummet mellan varven, eftersom jag har mitt syrum i vardagsrummet :p

Varit nere i mörkret och kollat till hästarna. Det värsta verkar vara över för Annie nu. Hon har en mycket lugnare (normal) blick och är kelig igen. Phuuu..
Lagt om bandaget på tån som fortfarande vätskar ganska rejält. Antar att det läker så småningom.
Nu är det dags att besöka kudden. Natti tråden!

Om 30 ehh flå´t 29 nu minuter får man ju äta lussebullar, dricka julmust, glögg och kasta upp såna där lysande stjärnor och andra konstellationer med belysningar, i nödfall kan man med kasta fram något litet i tyg som är diskret utan tomtar så kanske röd duk i brödkorgen är lagom i 3 veckor ungefär?

/närmaste jag kommer detta vid 24:00 är nog kaffe med mjölk och socker som jag kan kalla julmust?

Imorgon ska jag träffa bästa vännen :heart Blir kanske också en tripp till syrrans sommarställe strax utanför Örebro till helgen som kommer. Fördelen är väl att jag blir av med en massa bös på min vind då. Fick f.ö. ut allt jag ville ha sagt när jag var hos syrran förut så det med julen kanske känns lättare.

acetylcystein är det jag lever på just nu. :)
Enda som hjälper och som låter mig sova.

Förresten var det extra billigt med granat äpplen på affären idag så jag köpte tre st. Men jag hade stora problem med att bryta mig in i dem. Kanske är de för omogna? Kärnorna satt fast som vore de klistrade.

Delar du dem på rätt sätt?

Mitt över (så du delar som en apelsin som du ska pressa) sen bankar man ut kärnorna med träslev.
Brukar funka oavsett mognadsgrad.

Tror bestämt att det börjar närma sig sovdags. Imorgon ska jag till stallet och rida båda ponnyerna, hämta ut en beställd lampa till dotterns sovrum, hämta dottern, åka på ridlektion och se på vintersport :)

Hade precis nattligt besök av en bekanting. Vi satt och pratade i en timme ungefär och nu är jag så trött att jag skakar.. Tokigt irriterande, eftersom jag nu har fått tillräckligt bra ordning på allt trassel i hjärnan för att vilja göra välbehövliga saker. Hoppas känslan sitter kvar imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 380
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar