Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I gar var det Thanksgiving och vi firade det hos en av sonerna ... det var mycket folk, mest gemensamma vanner, och sa ovrig familj forstass. Som vanligt at jag for mycket men det var sa gott.
I dag vagade sig maken och jag ut till en lokal byggvaruhus och kopte ny tvattmaskin och torktumlare. Det var 40% rabatt sa det var vart trangseln. Sedan stadade jag upp tvattstugan sa de kommer in med maskinerna nar de ar har. Den gamla tvattmaskinen haller pa att ge upp (den stannar pa paus till och tatt under programmen och om man inte ser det under de narmaste 5-10 minuterna stanger den helt enkelt av. Torktumlaren gar i och for sig, men den ar ocksa 10 ar och nu kopte vi "stackble" maskiner sa vi far lite mer plats i tvattstugan.
Sova Vad är det? Klart överreklamerat.Det där med o sova... är det något som utgått ur bukesortimentet?
*Kniper ihop ögonen och intalar mig att jag sover...*
Sova Vad är det? Klart överreklamerat.
Jag äter glass, What-a-lotta Chocolate cookie Core. Troligen inte nyttigt för annat än själen
Jag kan ta testasovapasset en sväng, men blir inte så länge om jag skulle lyckas men med tur kan jag telepatera över en Power nap eller så om du vill sen.Funderar på att ge upp sovförsöken, äta frukost och göra något vettigt.
Funderar mer på att typ.. Peta i mig lite frukost, söka jobb, storstäda eller liknande sitter jag bara stilla så lär tankarna fortsätta snurra i skallen. Ska se till att gå till morsan sedan, i hennes soffa somnar jag alltid så där får det bli en powenapJag kan ta testasovapasset en sväng, men blir inte så länge om jag skulle lyckas men med tur kan jag telepatera över en Power nap eller så om du vill sen.
Vettigt? den här tiden? seg lång söndagsfrukost nedkrupen under en go´filt i soffan menar du va?
Fördelen med att hamna där är kanske att hon bjuder på någon mat eller gott 1:a adventsfika eller så innan du kollar om soffan är lika välinställd som den brukar.Funderar mer på att typ.. Peta i mig lite frukost, söka jobb, storstäda eller liknande sitter jag bara stilla så lär tankarna fortsätta snurra i skallen. Ska se till att gå till morsan sedan, i hennes soffa somnar jag alltid så där får det bli en powenap
Du är välkommen att rasta dammsugaren hos mig. Hunden har slaktat en sittdyna från en antik fåtölj så här är fjädrar o tagel i drivor överallt.Fördelen med att hamna där är kanske att hon bjuder på någon mat eller gott 1:a adventsfika eller så innan du kollar om soffan är lika välinställd som den brukar.
Skulle soffan vägra så har jag en dammsugare som gärna rastas, så bara smita hitåt
Det syns resultat snabbt här när dammsugaren tuggar i sig hårbollarna så det är tacksamt
Jag trodde jag gjorde rätt. Träsleven missade jag.Delar du dem på rätt sätt?
Mitt över (så du delar som en apelsin som du ska pressa) sen bankar man ut kärnorna med träslev.
Brukar funka oavsett mognadsgrad.
Ja det har du rätt i! och skulle hon inte hålla med om att det är en utmärkt idé att bjuda på fika så kan jag säga till henne att en bukefalist sagt att det behövs fika idagFördelen med att hamna där är kanske att hon bjuder på någon mat eller gott 1:a adventsfika eller så innan du kollar om soffan är lika välinställd som den brukar.
Skulle soffan vägra så har jag en dammsugare som gärna rastas, så bara smita hitåt
Det syns resultat snabbt här när dammsugaren tuggar i sig hårbollarna så det är tacksamt