Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick in på internetbanken för att teckna ett nytt autogiro (har bytt fack).

Upptäcker till min stora fasa att KLARNA har ett autogiromedgivande från mig :eek:. Makulerade det omedelbart.
River mig i huvudet och funderar intensivt hur i hela friden just de har kunnat smyga in ett autogiro hos mig. Skrämmande.

Upptäcker till min stora fasa att KLARNA har ett autogiromedgivande från mig :eek:. Makulerade det omedelbart.
River mig i huvudet och funderar intensivt hur i hela friden just de har kunnat smyga in ett autogiro hos mig. Skrämmande.
De kanske sköter sånt åt något annat företag? Det är ju rätt vanligt.

"Betala direkt"-knappen när man handlar hos någon som använder Klarna som betalningsförmedlare.

Jag älskar Klarna, jag får handla på faktura i och delbetalning där. Gör det inte normalt sett men bra om fryslorten skulle strimla sina täcken och behöva ett nytt NU.

Klätt på fryslorten lite. Tömt och fyllt disken. Kört en maskin tvätt.

Ska sörpla lite te och sen sortera tvätt och snygga till kök och hall. Och knappa räkningar.

Lyckades sova nästan en timme till i morse, sedan tog jag en långpromenad med hundarna och nu slappar vi i morsans soffa. Ska göra i ordning en kopp te och fixa med saker som jag pratade med bekantingen om när vi träffades. Hoppas att det blir bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?