Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick ut i vardagsrummet och hittade hunden sittande i soffan med rumpan och sedan liggandes på typ sidan över ryggstödet med frambenen åt alla håll och kanter med huvudet och hals på fönsterbrädan. Bra ställe att sitt/ligga och glo på hjortarna.
Ibland saknar man kameran..

Har precis kollat på Svansjön med St Petersburg baletten :bump:

Den var helt fantastisk :love: Var alldeles lycklig när ridån skulle gå upp först, första gången jag känt så på flera månader :o

Så trots problem med andningen ( jag kan inte dra in luft ordentligt) och att jag mådde sjukt illa så satt jag kvar :D

"Betala direkt"-knappen när man handlar hos någon som använder Klarna som betalningsförmedlare.

Jag älskar Klarna, jag får handla på faktura i och delbetalning där. Gör det inte normalt sett men bra om fryslorten skulle strimla sina täcken och behöva ett nytt NU.
Aha. Tack för klargörande!
Så bra att jag makulerade den då.

Köper något på nätet högst ett par gånger per år. Gillar inte att ha ett autogiromedgivande liggande under tiden.
De får åtkomst till mina pengar precis när jag betalar. Inte annars.

Glad att jag stack ut och sprang när jag gjorde. Var ute en kort sväng nyss och det har börjat blåsa isvindar. Brrrr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar