marengo
Trådstartare
Tack så hemskt mycket för alla svar! Har haft en riktig skitdag, men det hjälper att läsa era synpunkter. Det vissa av er beskriver, att ni har tackat nej till jobb pga en relation som ändå inte höll i längden, är det jag är rädd för. Även om det känns bra mellan mig och min pojkvän nu (bortsett från allt detta så klart) så kanske det känns skit om ett halvår eller ett år, en vet ju aldrig.
Jag har oavsett bestämt mig för att åka, vare sig han vill fortsätta vara tillsammans eller inte. Vill han inte det så kommer det kännas otroligt jobbigt att flytta, men det får det väl göra då. Framför allt känner jag mig trygg i insikten att om han inte är villig att ens försöka, så är han verkligen inte värd att tacka nej till drömjobbet för.
Jag har oavsett bestämt mig för att åka, vare sig han vill fortsätta vara tillsammans eller inte. Vill han inte det så kommer det kännas otroligt jobbigt att flytta, men det får det väl göra då. Framför allt känner jag mig trygg i insikten att om han inte är villig att ens försöka, så är han verkligen inte värd att tacka nej till drömjobbet för.