Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håll ut! Mig tog det veckor innan min kropp tyckte om nuvarande sängenBarnen är fullt igång, själv försöker jag bara hålla mig tillräckligt vaken för att äta frukost. Det är så typiskt min kropp att sova som en kratta i en ny säng
Åh, toppenHåll ut! Mig tog det veckor innan min kropp tyckte om nuvarande sängen
När vi köpte ny säng trodde jag verkligen inte att det skulle ta så lång tidÅh, toppen
Jag sover alltid dåligt i andra sängar (hotell etc) men jag vet inte hur länge kroppen behöver för att acklimatisera sig. Hoppas på lite snabbare än veckor
Det där ser ut som en helt annan värld jämfört med vad jag ser från fönstret. Här ligger det bara kvar några högar som nog består av mer grus än snö.Det är rätt mycket snö här...
Är tillfälligt i Sorsele på jobb och är inhyrd på gården. Det är så mycket snö överallt att den inte får plats längre. En del små skogsvägar har plogvallar som är meterhöga!
Det där ser ut som en helt annan värld jämfört med vad jag ser från fönstret. Här ligger det bara kvar några högar som nog består av mer grus än snö.
Får hoppas kroppen inser hur mycket bättre den nya är ganska fortNär vi köpte ny säng trodde jag verkligen inte att det skulle ta så lång tid