Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sömn vad är det?
Almas nya nattäventyr går ut på att döda både fötter, blommor och använda matte som studsbräda:wtf:
Astrid har ljudligt tyckt synd om sig själv och oliver gjorde sitt bästa för att väcka matte och kom på den briljanta idén att klösa/ slå på garderoben:wtf: :banghead:
Men å anda sidan lyckades han få upp mig efter många upprepningar så jag antar att hans mission lyckades :meh:
Jag skulle behöva en ledig dag för återhämtning nu :cautious:
Kaffe löser tyvärr inte allt :p

"Han" Astrid?! Blev det lite fel vid könsbestämningen? :p :rofl:

Blåser och blåser lite mer... :meh: snön är borta och isen ligger tjock på vägen, jag älskar mina ytrax och har kört lite fast i hemtentan, jag vet vad jag vill skriva men får inte ner det... :crazy: Barnen har studiedag, jag har massor som jag borde göra och jag kommer ingenstans... Helst vill jag sätta mig och sticka men det finns det inte tid till nu.
Maken är och jobbar! :D Ett företag vi har haft lite samarbete med under många många år fick ont om personal när en blev akut skadad. Så maken hoppar in och jobbar där ett par dagar åt dem, bra för dem att få någon som vet vad han gör och hur grejerna funkar och bra för oss att kunna fakturera timmar! :D

Somnade om så nu blir det sen frukost. Sen ut och hoppas vi varken blåser bort eller halkar på isen. Det är sol i alla fall, alltid nåt.

Letar efter en ny vårgarderob på Tradera.. Jag vet exat hur jag vill att alla mina kläder och skor ska se ut, nu gäller det bara att hitta dem också!

Alltså.... 1 nedrans prisuppgiftf kvar (väntar på leverantör) och sedan ska jag åka och lämna in den....

Min största offert ever på detta företag och det ger mig magknip :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Chefen var här igår och vi gick igenom några poster sedan släppte han allt till mig. Supernervös ju...

Ledig imorogn och då är sista inlämningsdagen så allt måste ske idag. Fi fasen.. tänk om vi får den!! Ännu mera :nailbiting::nailbiting: För då ska jag lyckas beställa hem allt i tid också..

Jeezez jag som trodde jag kommit in i en lugn bransch :D

Någon som vet vart man kan hitta viktband som man har när man springer? Typ att sätta på armen och ska bara vara 150gr.

Vet inte riktigt vart jag ska börja rota

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 485
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
85 86 87
Svar
1 734
· Visningar
46 836
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka