Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag har fem hemma just nu och en i stallet..... det börjar bli lite crazy catlady varning här alltsåBara två?
Testa fem
Nagel får leva vidare ett tag till. Rejält infektion runt om i alla fall.Kaoz är ett vanligt uttryck här.
Jag har det just nu, men skillnaden mot låt os säga ett år sedan att jag gör något åt det istället för att låta det rulla över mig. jag går till doktorn för 3 gången i januari! Nu är det en krossad nagel som irriterar och infekterat fingret.
Aj! Hoppas det ordnar sig utan mer krångel.Nagel får leva vidare ett tag till. Rejält infektion runt om i alla fall.
Ingen orsak, har för stora fingrar för de små tangenterna, blir mycket sudda.Tack för sällskapet, alltid trevligt med jämlikar
Receptioner är inte så ball de heller.Väntrum. Kul värre.
Kan det hända att du jobbar i en?Receptioner är inte så ball de heller.
Idag har jag gjort det. Har praktik på sjukhus.Kan det hända att du jobbar i en?
Mina hästar tyckte grävmaskiner var läskiga men när pappa skulle greja i hagen tänkte jag att de kunde få vara kvar där för de skulle ju inte gå nära maskinen. Trodde jagBästa är miljöträningen, inte för att min häst är rädd för lastbilar (nosar gärna på dom), men gillar att upprätt hålla det.
Visa bifogad fil 10626
Ja ibland förstår man sig inte på dom. För min tant är stora maskiner inte farliga, men människor som är ute och går, de är farliga. xDMina hästar tyckte grävmaskiner var läskiga men när pappa skulle greja i hagen tänkte jag att de kunde få vara kvar där för de skulle ju inte gå nära maskinen. Trodde jag
De stog och tuggade på hydraulslangarna medan grävarmen rörde sig...
Knasiga djur