Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
20180125_132114.webp
Personalen har inspekterat och godkänt nyinköpet :up:

Kaoz är ett vanligt uttryck här.
Jag har det just nu, men skillnaden mot låt os säga ett år sedan att jag gör något åt det istället för att låta det rulla över mig. jag går till doktorn för 3 gången i januari! Nu är det en krossad nagel som irriterar och infekterat fingret.
Nagel får leva vidare ett tag till. Rejält infektion runt om i alla fall.

:nailbiting: offerten är överlämnad..... Nu kan jag bara hålla tummarna. Fi fan

Åkte dit och överlämnade den personligen. Men fifasen alltså... Usch vad jobbigt detta är och nu är det bara att vänta och hoppas att jag lyckats göra ett tillräckligt bra jobb på att sammanställa alla dessa delar och jagat rätt priser från våra olika leverantörer...

Huva!

Passade på att åka upp till Skara Hästsport OCH Skara sportaffär som låg precis brevid. Hittade en ring att sätta runt hoven på 153gr :banana: och jag priset vart 47kr med min rabatt så jag är nöjd. Nu kan jag träna upp hästen ordentligt! Tjoho!

Drömde så mysko inatt att jag vaknade och inte kunde somna om.
Är för mycket på jobbet just nu med, men det kommer lugna sig snart.
Imorgon är det fredag jippie :)
Funderar på att åka till ikea i helgen då jag behöver lite grejer som inte går att beställa

Bästa är miljöträningen, inte för att min häst är rädd för lastbilar (nosar gärna på dom), men gillar att upprätt hålla det. :up:

Visa bifogad fil 10626
Mina hästar tyckte grävmaskiner var läskiga men när pappa skulle greja i hagen tänkte jag att de kunde få vara kvar där för de skulle ju inte gå nära maskinen. Trodde jag
De stog och tuggade på hydraulslangarna medan grävarmen rörde sig...
Knasiga djur

Mina hästar tyckte grävmaskiner var läskiga men när pappa skulle greja i hagen tänkte jag att de kunde få vara kvar där för de skulle ju inte gå nära maskinen. Trodde jag
De stog och tuggade på hydraulslangarna medan grävarmen rörde sig...
Knasiga djur
Ja ibland förstår man sig inte på dom. För min tant är stora maskiner inte farliga, men människor som är ute och går, de är farliga. xD

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 248
Senast: Sirap
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 690
· Visningar
45 799
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka