Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok är tydligen allergisk mot bockhornsklöver. Åt precis en vegetarisk soppa som innehöll det och nu kliar min näsa någon infernaliskt

27496346_10155325107790678_1120377052_n.jpg
<3 Nästan två timmars strosande i solen blev det. Skulle handlat också, men mellanlandar hemma för lunch först :)

//r

Just nu funderar jag över dessa örhängen. Funderar på att "köpa" dem för presentkortet jag fick av min bästa vän när jag fyllde år nyss. Tänker att de är små, diskreta och passar till allt, men ändå roligare än bara "pluttar". Och det borde inte bli overkill att ha såna i alla fyra hål? Är dessutom rea som slutar ikväll, nu med rean går det precis jämnt ut med presentkortet... :) Vad tycker ni?

27394207_10155325249560678_753985451_n.png

//r

Senast ändrad:
Just nu funderar jag över dessa örhängen. Funderar på att "köpa" dem för presentkortet jag fick av min bästa vän när jag fyllde år nyss. Tänker att de är små, diskreta och passar till allt, men ändå roligare än bara "pluttar". Och det borde inte bli overkill att ha såna i alla fyra hål? Är dessutom rea som slutar ikväll, nu med rean går det precis jämnt ut med presentkortet... :) Vad tycker ni?

27394207_10155325249560678_753985451_n.png

//r
Nu vet jag inte hur hålen är placerade, men jag hade haft sådana "längst in" mot huvudet och sedan pluppar i resterande hål :)

@Masqueradee Tack för ditt svar :) Alla hål är i örsnibbarna, ett hål i vänster öra och tre i höger. Jo, har funderat så jag också, men det känns lite tråkigt...? Men som sagt, det blir kanske snyggare...

//r

Tillbaka från ettårskontrollen. Morgonen, eller ja hela förmiddagen gick i ett nafs. Skruva isär gamla sängramen, lämna stora barnet på fsk, nya sängen kom och monterades, jag red iväg till ridhuset så hästen kunde få se sig omkring innan träningen på lördag, sambon hämtar stora barnet och far till bibblan i Malmö för att lämna en bok, jag tar minstingen till bvc. Jag ska sen hämta min lagade mobil, tillbaka till stallet för att göra marktjänsten och sen till en ridsportsbutik för att köpa nya shortchaps. En fullspäckad dag mao :D

Mindre roligt var att läkaren tyckte han hörde blåsljud på hjärtat hos minstingen så han skrev en remiss till barnkliniken i Lund. Han lugnade mig med att han skickar alla som han inte är riktigt säker på också eftersom de har bättre grejer där att kontrollera med. Men det känns sådär alltså.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 485
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
85 86 87
Svar
1 734
· Visningar
46 836
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka