Inte lätt att hålla ordning på hela gänget här hemma
Men i natt var det tre ligister som stod för röran
Sömnbrist kan ju snurra ihop det hela lite väl dessutom
För mig räcker det med en ligist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte lätt att hålla ordning på hela gänget här hemma
Men i natt var det tre ligister som stod för röran
Sömnbrist kan ju snurra ihop det hela lite väl dessutom
Här har vi fortfarande inte blivit av med sommarens mygg. Slår ihjäl några varje vecka och går omkring med myggbett hela tidenSärbon slog just ihjäl en mygga i södra Norge
De har typ +8 och sol. Här är det ca -10 och mulet
Två är roligareFör mig räcker det med en ligist
Har två seniora ligister härTvå är roligare
Nu vet jag inte hur hålen är placerade, men jag hade haft sådana "längst in" mot huvudet och sedan pluppar i resterande hålJust nu funderar jag över dessa örhängen. Funderar på att "köpa" dem för presentkortet jag fick av min bästa vän när jag fyllde år nyss. Tänker att de är små, diskreta och passar till allt, men ändå roligare än bara "pluttar". Och det borde inte bli overkill att ha såna i alla fyra hål? Är dessutom rea som slutar ikväll, nu med rean går det precis jämnt ut med presentkortet... Vad tycker ni?
//r
Tack för sällskapet, alltid trevligt med jämlikarGAAAAAAAH, jag hatar när jag träffar tangenterna bredvid, skulle jue stå LASTAR inte lastat... Måste nog börja läsa igenom mina inlägg innan jag postar för att fånga slarvfel. I och för sig var just det inlägget skrivet på mobilen och där är jag ÖKÄND för att få fel bokstäver.
Bara två?Två är roligare
Så hade jag tolkat det iallfall.”B-körkort fordras”.
Betyder det att det är ett krav?
Googlade, och det betydde krävas/behövs.Så hade jag tolkat det iallfall.