Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde sova men är som vanligt inte trött när man ska vara trött.
Har iofs sömnpiller men det gör mig seg i kolan dan efter o jag ska in till stan så jag får väl vara vaken så länge.

Borde sova men sitter istället och ritar, lyssnar på musik och stormen utanför. Håller på med sambons alla hjärtans present, men kan inte bestämma mig för om jag ska låta det vara siluetter eller göra färdiga ansikten.
Vad säger ni? Vit bakgrund eller något annat?

Bifogade filer

• 20180125_012545.webp
    20180125_012545.webp
    43,5 KB · Visningar: 47
Stoppade precis in en rostbiff i ugnen. Är inne i ett stim av huslighet. Stickar, lagar rejäl mat, planterar och drömmer om barn, äktenskap och hus..! Jag som aldrig velat ha barn! Är det den där ökända biologiska klockan, tro?

Nädå, det är bara för att husligheten gått lite överstyr :p lägg dig på soffan utan att diska när du är klar så går det över :rofl:

Är halvdöd så jag ska kollapsa i säng (ensam tyvärr, idag saknar jag särbon något oerhört). Vi har snöstorm mer eller mindre (som att det behövdes mer när vi redan har typ 1,40 m :meh:). Jag hoppas inte elen far bara :cautious:

Blev otroligt trött vid halv tio, tänkte lägga mig i sängen och vila lite, vaknade just :meh: Har inte ätit middag oh joy och funderar på vad som kan gå snabbast och lättast.

Det måste vara något fel på termometerappen den står på -4 och molnigt och har gjort det sedan i måndags :idea:

Haha! Ja, orörda är bättre. Sällan de äldre är det.
Men då körde ni bra!

Inte sakert de korde lungt for det. Den mest latt lastade hasten jag nagonsin traffat var en kompis quarter horse. Han avgudade sin trailer och man fick jobba lite for att han inte skulle rusa lite for fort fram for att ga pa. :cautious: Nar jag lanade hennes vagn ett par ganger sprang han fram och tillbaka i hagen som en idiot och skrek hogt ... for att han blev lamnade hemma.:crazy:
Den hasten var med om en olycka. Nar kompisen korde fort pa motorvage och transporten vatten planade, okade hastigheten och akte fram och "jackknifed" med pickupen I 120km i timmen.:nailbiting: De snurrade nagra varv, med hjulen pa vagen, och akte en bumpig fard ner i mitten strangen efter vagen.
Det fordrades en stor lastbil for att hjalpa kompisen komma tillbaka upp pa vagen, det tog lang tid, var bullrigt och min kompis var saker pa att hasten aldrig mer skulle ga pa en transport. Han rusade fortfarande pa efterat och njot av att aka pa aventyr. :angel::cool:

Frukost (eh... ett glas oboy :o:D) innan jag något försenad ska iväg och släppa ut hästar. De fick å andra sidan gå och lägga sig lite senare igår, så det var rätt dag att försova sig iallafall :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 589
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 619
Senast: Sel
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat