Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på Lars Lerin.
Åt bruna bönor och fläsk till middag idag. Så nu är jag väldigt gosig. Mer än vanligt. Och då brukar jag vara gosig pga min tarm sjukdom...:turd::turd::wtf:
I morgon ska jag gå och jobba igen. Hoppas på det är lugnt...
Sen ska jag och min KP gå på bio på Tinget

För en stund så trodde jag att jag och hundarna skulle få tillbringa natten utomhus pga fel nycklar med mig ut på kvällspromenaden. Huset i min jobbstad har bara taggar efter ett visst klockslag, så jag kom inte in. Tack gode gud för rökare som behöver gå ut på balkongen för kvällsblosset - de är alltid att lita på! Efter en nervös halvtimme så blev jag till slut insläppt. Lovar härmed att aldrig mer klaga på rökare!

Jaha då är klockan efter 20 och torsdagsfastan inledd. Hur kommer det sig att jag alltid blir sugen på något 2 minuter över 20 dessa dagar? :cautious:
Jaja, ska ta mig ett stort glas vatten och hoppa i säng. Dottern har fått en rejäl förkylning så jag och mannen lär väl få turas om att vara uppe med henne :(:heart

Ska åka till jobbet snart och kom precis på att jag skruvade av en ledare till bilbatteriet igår... det är nåt som tjäbbar efter regn och vår bils centrallås börjar klicka. Jag har dock kapat alla ledningar till dörrlåsen redan men själva motorn nu står och klickar... antar att det bara är en kontakt eller säkring jag kan fixa det med! Får bli dagens mål att hitta och förgöra!

Det stormar och är +4 grader ute. Skittrist, det var så ljust och rent och fint med snön. Nu är det halt som :devil:.
Sitter och kollar lite recept på nätet. Sambon har börjat räkna kalorier för att gå ner i vikt, hittills har det fungerat bra och jag vill inte förstöra nåt. Måste leta vidare, inte hittat exakt vad jag sökt än.

Precis gått och lagt mig, och tydligen vill båda hundarna sova själva i natt så här ligger jag ensam och fryser :meh:

Klockan ringer om sex timmar, och det kommer förmodligen ta minst en innan jag somnar O_o Vågar inte ta sömntablett heller eftersom jag blir däckad hela nästa dag av dem :down:

Tittar på Lars Lerin.
Åt bruna bönor och fläsk till middag idag. Så nu är jag väldigt gosig. Mer än vanligt. Och då brukar jag vara gosig pga min tarm sjukdom...:turd::turd::wtf:
I morgon ska jag gå och jobba igen. Hoppas på det är lugnt...
Sen ska jag och min KP gå på bio på Tinget

Men varför i hela friden äter du då bruna bönor och fläsk? Bönor, rökt, fett. Vilken mage som helst kan bli upprörd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 607
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 758
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka