Såna dagar känner jag överväldigande respekt för de som är ensamstående!
Ja med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såna dagar känner jag överväldigande respekt för de som är ensamstående!
Då var hästtransporten bokad. Lite lagom ångest, som alltid vid dyrare inköp. Men den var åtminstone billigare än hästen
Först ska vi bara lastträna djuret så hon också tycker att det är en bra idé . Ska försöka hitta ett ridhus där det är okej att arbeta henne lös, det skulle vara guld värt om hon fick röra på sig på bra underlag som är halkfritt. Och sen börja löshoppaDu om någon är väl värd den! Tänk vad kul ni kan ha och fara runt!
Känns bättre nu - varmvarm dusch, värmekudde, hund, te och brasaKlä dig !!
Värmekudde, Katt, te och brasa
Först ska vi bara lastträna djuret så hon också tycker att det är en bra idé . Ska försöka hitta ett ridhus där det är okej att arbeta henne lös, det skulle vara guld värt om hon fick röra på sig på bra underlag som är halkfritt. Och sen börja löshoppa
Min häst är stor c/liten d och jag är nästan 1,80. Hon har inte dött änImorgon ska jag rida ponny! För första gången någonsin tror jag, då jag var så lång när jag började rida att jag fick storhästar. Denna ponny är dock en stor D och ganska grov och dör nog inte att jobbas en sväng på volten av mig. Kanske t o m blir en galopp, måste passa på när det bara är 4 veckor kvar tills förlossningen!
Åh, tack.Jag är imponerad över att du kör lastbil. Yrket verkar så tungt och slitigt.
Har du gas? När jag bodde i rivningshus så betalade man gas utifrån vad man hade för kvadrat, under vintern gick ugnen dygnet runt.Har ätit långlunch på Riche, tog därefter en sväng på stan och hittade en skjorta jag suktat på 50%. Nu hemma och försöker att undvika att frysa ihjäl. Funderar till och med på att slå på ugnen för att det är så kallt. Tantvarning oh yes men vad gör man?
Har nu rivit fram massa kläder och har nån form av stilkris. Kaos.