Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit uppe sen 04:00 pga av blodsockret var körbar vid 8 så nu sitter jag på jobbet och när jag kom in så trillade bs nedåt igen så nu sitter jag mest och återhämtar mig.

Ta hand om dig själv! Har lite motsatt problem just nu, sista mätningen, fastande, 24.5 Så går det när man blir galen efter glass mitt i natten :angel:

Herregud vilket inte roligt väder det är. Det snöade så härligt igår och under natten, allt var vitt och tyst och rent. Nu bara slaskar det, kallt och rått och eländigt. Dessutom fasan när det fryser till igen. :nailbiting: Jag vill ha BLT idag igen men majonnäsen är nästan slut och orka gå iväg och handla en tub majonnäs. Var säker på att jag hade en tub till hemma, men tydligen inte. Däremot har jag fyra paket frasvåfflor och tre paket rotmos - vilket är mystiskt eftersom jag inte tycker om rotmos. :idea:

Aramis har haft sönder sitt HW-täcke som jag köpte för ett par månader sen. Häst:devil:!
Fick lite panik men kom på att eftersom jag är täckessamlare av rang borde något finnas. Och visst hittade jag ett helt nytt täcke med halvhals i rätt tjocklek :up: :p. Han blev så fin så.

Det känns fortfarande som om huvudet är fullt av bomull så jag antar att jag inte lyckades stå emot Ms förkylning längre. Nu äta, sen bada och efter det sova ett par timmar så att jag pallar med att jobba natt. Vilken tur att jag har kvar mat som M lagade igår :love:

En stund kvar till hemgång men jag har tappat sugen... Det bådar inte gott tillsammans med att jag har fryst hela dagen och ätit ipren redan :crazy:

Knasig huvudvärk idag.
Torsdag och fredag är jag själv med barnet, noll avlastning :eek:

Funderar på om vi imorgon ska åka till byn och köpa lättlagad god mat och hämta paket. Och mer pepsi till mig :angel:

Hur kommer det sig att jag ena dagen är hur produktiv som helst för att nästa dag känna det som om tiden står stilla och hjärnan är tom? Det finns uppenbarligen saker att göra men jag får inte igång hjärnkontoret.

Stoppade precis in en rostbiff i ugnen. Är inne i ett stim av huslighet. Stickar, lagar rejäl mat, planterar och drömmer om barn, äktenskap och hus..! Jag som aldrig velat ha barn! Är det den där ökända biologiska klockan, tro?

Det kan det vara ;) Jag skulle absolut inte ha några barn, men nu har jag två och vill ha ett tredje :nailbiting:

Förresten, kul att se dig i tråden igen :) Jag ska träna för en viss tränare jag fick tips om av dig nu på lördag :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 633
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 788
· Visningar
48 312
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2