Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur tålamodsprövande hon än kan vara i perioder så är hon värd allt och lite till de dagar när allt går bra. Det känns som att hon behöver aktiveras en hel del för att inte hitta på massa egna upptåg, lite som en hästvariant av bordercollie?
Egentligen ville jag bara visa er en bild, för det känns som att den här damen hör hemma i den här tråden :) (om någon mot förmodan tycker att det blir för mycket häst så kan jag istället säga att jag igår gick en promenad på ridbanan och fotade samtidigt ;) )
26298211_1598729923581238_7990170154602332160_n.jpg

Vad jag älskar med lantlivet:
Grannen passerar med stora maskinen när jag med blodsmak i munnen försöker få bort den blöta plogvallen från infarten och postlådan.
Han saktar in, ler och fäller ner bladet när han far förbi. Vips är min tjocka isvall ett minne blott. :heart

Har gjort vattenbyte i lilla karet. Rengjort filtret som var helt svart och luktade blä
Ska ta lite lunch Sedan blir det samma sak i stora karet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 633
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 261
Senast: Hermelin
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka