R
Raderad medlem 68338
Har du gas? När jag bodde i rivningshus så betalade man gas utifrån vad man hade för kvadrat, under vintern gick ugnen dygnet runt.
Nope! Har elektrisk ugn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du gas? När jag bodde i rivningshus så betalade man gas utifrån vad man hade för kvadrat, under vintern gick ugnen dygnet runt.
Visst är det så De som inte åkt så mycket brukar vara enklast att lasta....Det är nog lugnt! När de är så unga brukar de inte hunnit bli förstörda och det går rätt enkelt.
Det blir kul för er!
GAAAAAAAH, jag hatar när jag träffar tangenterna bredvid, skulle jue stå LASTAR inte lastat... Måste nog börja läsa igenom mina inlägg innan jag postar för att fånga slarvfel. I och för sig var just det inlägget skrivet på mobilen och där är jag ÖKÄND för att få fel bokstäver.Åh, tack.
Det är inte så tungt och slitigt, som det var förr när det krävdes muskelservo och att handlasta allt i princip.
Idag finns många hjälpmedel. Den turen jag körde när jag tog bilden, är den bästa jag vet just nu (ska köra den imorgon). Behöver inte röra en enda pall, det enda jag behöver göra är att banda med spännband.
Varje pall där snittar runt tonnet, så det blir tunga lass. Imorrn var det runt 69ton som skulle ut, kommer få dela upp det då ekipaget lastat ca 40,5ton.
Har jobbat på samma åkeri och lastbilschaufför i 4,5 år nu och trivs fortfarande. Bästa jobbet jag någonsin haft.
Du kan söka för allergiÄr det någon som vet om man kan göra en allmän allergi-undersökning eller om man måste söka för något specifikt?
Det kan det vara Jag skulle absolut inte ha några barn, men nu har jag två och vill ha ett tredje
Jag brukar drömma mardrömmar om barn. Att jag har ett barn som jag sedan råkar "tappa". En gång drömde jag att jag råkade glömma att jag hade det och efter några dagar kom på att jag glömt mata det. När jag insåg mitt misstag var det försent, ungen hade svultit ihjäl!
Resten av drömmen gick ut på att jag försökte dölja mitt tilltag för polisen, det slutade med att jag frös ner barnet i en frysbox.
Och nej jag har inga som helst planer på att skaffa barn ni kan vara lugna
Det kan jag verkligen förstå!Fick erbjudande om att vara barnvakt en gång. Berättade ovanstående. Blev inte tillfrågad igen
Blev ett bra rehabmöte i dag. Mycket bättre än väntat planen känns bra och jag har ganska stor valfrihet att testa mig fram vad jag orkar. Och alla är överens
Känns som en stor tyngd föll från mina axlar nu
Sen har jag fått KS terapi i kväll. Spännande.... kan inte säga vad som hände men att det hände något...
Visst är det så De som inte åkt så mycket brukar vara enklast att lasta....
Förstår känslan, försöker febrilt kväva nysningar när jag har ischiasJag nös obeskrivlig smärta i bäcken/ländrygg
Kranio sakral terapi.Vad är KS-terapi?
Imorgon vid lunch blir jag förhoppningsvis lossknäcktFörstår känslan, försöker febrilt kväva nysningar när jag har ischias