Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i bilen med hjärtat i halsgropen :nailbiting:
Körde landsväg, blev bländad av lastbil som slog av helljuset alldeles för sent. Och helt från ingenstans hoppade tre rådjur ut framför bilen :eek: Hann precis stanna, så det gick ju bra, men hjärtat har inte ramlat tillbaka ner än :crazy:
Nu ska jag ta in massa hästar!

Åh, tack. :o
Det är inte så tungt och slitigt, som det var förr när det krävdes muskelservo och att handlasta allt i princip.
Idag finns många hjälpmedel. Den turen jag körde när jag tog bilden, är den bästa jag vet just nu (ska köra den imorgon). Behöver inte röra en enda pall, det enda jag behöver göra är att banda med spännband.

Varje pall där snittar runt tonnet, så det blir tunga lass. Imorrn var det runt 69ton som skulle ut, kommer få dela upp det då ekipaget lastat ca 40,5ton.

Har jobbat på samma åkeri och lastbilschaufför i 4,5 år nu och trivs fortfarande. Bästa jobbet jag någonsin haft. :D :up:
GAAAAAAAH, jag hatar när jag träffar tangenterna bredvid, skulle jue stå LASTAR inte lastat... :arghh::banghead::banghead: Måste nog börja läsa igenom mina inlägg innan jag postar för att fånga slarvfel. :idea: I och för sig var just det inlägget skrivet på mobilen och där är jag ÖKÄND för att få fel bokstäver. :angel:

Det kan det vara ;) Jag skulle absolut inte ha några barn, men nu har jag två och vill ha ett tredje :nailbiting:

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Jag brukar drömma mardrömmar om barn. Att jag har ett barn som jag sedan råkar "tappa". En gång drömde jag att jag råkade glömma att jag hade det och efter några dagar kom på att jag glömt mata det. När jag insåg mitt misstag var det försent, ungen hade svultit ihjäl! :nailbiting:
Resten av drömmen gick ut på att jag försökte dölja mitt tilltag för polisen, det slutade med att jag frös ner barnet i en frysbox.

Och nej jag har inga som helst planer på att skaffa barn ni kan vara lugna :laugh:

Blev ett bra rehabmöte i dag. Mycket bättre än väntat O_o:up: planen känns bra och jag har ganska stor valfrihet att testa mig fram vad jag orkar. Och alla är överens :up:
Känns som en stor tyngd föll från mina axlar nu :bow:

Sen har jag fått KS terapi i kväll. Spännande.... kan inte säga vad som hände :cautious: men att det hände något... O_o

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Jag brukar drömma mardrömmar om barn. Att jag har ett barn som jag sedan råkar "tappa". En gång drömde jag att jag råkade glömma att jag hade det och efter några dagar kom på att jag glömt mata det. När jag insåg mitt misstag var det försent, ungen hade svultit ihjäl! :nailbiting:
Resten av drömmen gick ut på att jag försökte dölja mitt tilltag för polisen, det slutade med att jag frös ner barnet i en frysbox.

Och nej jag har inga som helst planer på att skaffa barn ni kan vara lugna :laugh:
:nailbiting::rofl::rofl::rofl:

Blev ett bra rehabmöte i dag. Mycket bättre än väntat O_o:up: planen känns bra och jag har ganska stor valfrihet att testa mig fram vad jag orkar. Och alla är överens :up:
Känns som en stor tyngd föll från mina axlar nu :bow:

Sen har jag fått KS terapi i kväll. Spännande.... kan inte säga vad som hände :cautious: men att det hände något... O_o

Vad är KS-terapi?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 607
Senast: MiaMia
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 758
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka