Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bifogade filer

• 0f9793df8bd9f55e0013a76802f4b96d.webp
    0f9793df8bd9f55e0013a76802f4b96d.webp
    35,3 KB · Visningar: 45
Känner mig vid liv och medvetande? :cautious: Något måste vara fel..
Nåväl, hungriga hästar väntar. Hunden har märkt att jag är vaken och försöker övertala mig om att gå ut. Livet är lite jobbigt för honom när hans flickvän höglöper :meh:

Min bästa kompis ska gifta sig till hösten :love: och jag har blivit utsedd till hederstärna :heart

Förutom problemet att försöka rodda ihop en möhippa 45 mil bort funderar jag på det där med sällskap på bröllopet. M kan ju inte följa med så jag har lite svaga funderingar på att fråga W. Jag vet dock inte hur det skulle ställa till allt med allt så att säga ;).

Jaja, det är ju ett tag kvar men blä!

Halv storm ute och snöfall. Tror promenaden idag blir inställd om det inte blir bättre.
Försökte köpa böcker på Bokus men jag kunde inte betala beställningen. Visa har lagt in en ytterkligare säkerhetsgrej där jag ska få en kod till mobilen. Men jag har bytt mobil sen jag skaffade kortet och så här dags svarar ingen på banken. Jag var ju i Sverige i julas men bokhandeln som jag var i hade inte böckerna som jag sökte.

Ute är det ett riktigt vinterlandskap med mycket snö och frost överallt. Finns det något gulligare än hästar och andra djur som får vitt på sig pga kylan

Tidigare såg vi, katten och jag alltså inte mindre än 12 rådjur ute på fältet, de drack nere vid ån sen.
Sen en hare som skuttade förbi på vägen.
Fasiken att jag inte tog fram kameran såg lite roligt ut med all denna trafik helt plötsligt :D

Ruggigt kallt men väldigt vackert ute idag. Jag halvligger i sängen med en kopp kaffe och väntar på att det ska bli lite varmare så att jag kan ge mig iväg och springa utan att frysa allt för mycket.

-7 så jag kröp ner under en filt och tittar på vinterstudion. Hoppas att det blir lite varmare om ett par timmar. Solen lyser så det är vackert väder för en promenad men för kallt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 088
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 011
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka