Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det som tål att bli gammalt brukar faktiskt bli det, särbon har "drick nu"-vin hemma jämt så han inte frestas att ta något som ska lagras! :rofl:

När jag var tonåring så anordnade jag nån slags "FF-fest" hemma. Fick då feeling och gick ner i mina föräldrars vinkällare, valde en random flaska och blandade denna med lite coca cola. Detta drack vi sen. När mina föräldrar kom hem så uppdagades ju det hela. Min pappa såg på flaskan och sa nåt i stil med: "jag hoppas iallfall att ni njöt ordentligt". När han hörde vad vi gjort så brast det för honom. Var nog en av de få gånger jag såg pappa fälla en tår :rofl:

Vi hade alltså blandat nåt supernajs årgångsvin med coca cola :angel:

När jag var tonåring så anordnade jag nån slags "FF-fest" hemma. Fick då feeling och gick ner i mina föräldrars vinkällare, valde en random flaska och blandade denna med lite coca cola. Detta drack vi sen. När mina föräldrar kom hem så uppdagades ju det hela. Min pappa såg på flaskan och sa nåt i stil med: "jag hoppas iallfall att ni njöt ordentligt". När han hörde vad vi gjort så brast det för honom. Var nog en av de få gånger jag såg pappa fälla en tår :rofl:

Stackars pappa :( Men jag förstår honom! :D

Stor tragik :(

:D

Sitter och försöker skriva lite, samtidigt som jag dricker te och lyssnar på musik. :)
IMG_2180.webp

Soffhäng deluxe idag. 2 katter, 2 hundar en sambo Cola light och chips.

Helbra lördag med långpromenad med fogden, ridtur i dagsljus med massa snö. Hämtat spånpellets och fått ett bra träningspass med att lyfta av allt (840kg blev några vändor) lagat god enkel middag.

Har en riktigt skön må bra känsla i kroppen :heart

Jamen om man dricker upp den äldsta är det väl bra ??? :angel::angel: .
Det äldsta brödet går ju längst fram så folk tar det först, måste väl vara samma med vin :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 096
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 029
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka