R
Raderad medlem 68338
I det här huset blir glögg (alkohol) aldrig gammal Skål!
Tror jag har nån flaska med cognacsglögg som stått nåt år faktiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I det här huset blir glögg (alkohol) aldrig gammal Skål!
Nu har Gunnar roat sig igen med forumet så ....
Tror jag har nån flaska med cognacsglögg som stått nåt år faktiskt!
Det som tål att bli gammalt brukar faktiskt bli det, särbon har "drick nu"-vin hemma jämt så han inte frestas att ta något som ska lagras!
Stackars pappa Men jag förstår honom!När jag var tonåring så anordnade jag nån slags "FF-fest" hemma. Fick då feeling och gick ner i mina föräldrars vinkällare, valde en random flaska och blandade denna med lite coca cola. Detta drack vi sen. När mina föräldrar kom hem så uppdagades ju det hela. Min pappa såg på flaskan och sa nåt i stil med: "jag hoppas iallfall att ni njöt ordentligt". När han hörde vad vi gjort så brast det för honom. Var nog en av de få gånger jag såg pappa fälla en tår
Vi hade alltså blandat nåt supernajs årgångsvin med coca cola
När jag var tonåring så anordnade jag nån slags "FF-fest" hemma. Fick då feeling och gick ner i mina föräldrars vinkällare, valde en random flaska och blandade denna med lite coca cola. Detta drack vi sen. När mina föräldrar kom hem så uppdagades ju det hela. Min pappa såg på flaskan och sa nåt i stil med: "jag hoppas iallfall att ni njöt ordentligt". När han hörde vad vi gjort så brast det för honom. Var nog en av de få gånger jag såg pappa fälla en tår
När.kroppen säger sova så sover man
Natti natti
Halvvägs där.Borde krypa i säng.
Ja för igår kunde du inte lägga upp en bild direkt i forumet (som fb har det)Har han?
Hemskt massa skärmarni fantastiska lördags kväll
När jag var tonåring så anordnade jag nån slags "FF-fest" hemma. Fick då feeling och gick ner i mina föräldrars vinkällare, valde en random flaska och blandade denna med lite coca cola. Detta drack vi sen. När mina föräldrar kom hem så uppdagades ju det hela. Min pappa såg på flaskan och sa nåt i stil med: "jag hoppas iallfall att ni njöt ordentligt". När han hörde vad vi gjort så brast det för honom. Var nog en av de få gånger jag såg pappa fälla en tår
Bara tre stycken. Ett jobb jag hade kollade jag på 8 skärmar.Hemskt massa skärmar