Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Surfar lite på nätet och hittat att filmen jag tittade på igår (Still Alice) även finns som bok. Länge sen jag läste nåt, men funderar på att kolla om biblioteket har den.

Försöker komma på om jag kommer överleva utan jacka/kappa idag. Ska isf ha polotröja och tröja över det. Tjock yllekjol och pälsmössa. Ska vara gå ut en kort sträng från taxin. Blir så segt att släpa på ytterplagg och jag har inget som passar

Halv storm ute och snöfall. Tror promenaden idag blir inställd om det inte blir bättre.
Försökte köpa böcker på Bokus men jag kunde inte betala beställningen. Visa har lagt in en ytterkligare säkerhetsgrej där jag ska få en kod till mobilen. Men jag har bytt mobil sen jag skaffade kortet och så här dags svarar ingen på banken. Jag var ju i Sverige i julas men bokhandeln som jag var i hade inte böckerna som jag sökte.
Kan du inte gå in på internetbanken och ändra tel numret?

15165261381876515910580604533344.webp
jag fixar med min skrivare

Piper som en fågel i luftvägarna
Nåja det går över
Kan inte ta för mycket astmamedicin heller för då tappar jag rösten

Orkar inte läsa 20 sidor men hoppas ni har haft det bra i tråden :D Hamnar back när man sitter med en gammal knapptelefon och bara har tillgång till internet via datorn :angel: Jag hoppas på att få tillbaka min telefon nästa vecka, och jag hoppas innerligt att jag får min laddare tillbaka trots att den inte stod med som tillbehör på inlämningskvittot :nailbiting:

Sitter i soffan, eldar i kaminen, fixar lite styrelsearbete och har koll på dottern på datorn. Bättre än igår så här långt, hon var rejält missnöjd igår utan att kunna sätta fingret på vad som inte stämde. Hoppas att hon hittar rätt idag. Nu ska jag nog ta och sticka lite tror jag... :D

Katten blev helmysko igår.
Gömde sig, gick med svansen uppburrad och var orolig.
Fattade inte vad det var förrän jag gick in i tvrummet och hörde grannen bråka.
När jag satte igång tvn lugnade sig katten.
Lilla skruttan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 088
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 011
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka