Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, så det finns grafikkort som stöder 3? Wow, jag vet att mitt nuvarande stöder 2, innan hade jag dubbla kort. Man lär sig alltid något nytt. :)
Jag ljög. Jag har stöd för 4 skärmar, men jag tror jag skulle få fpsdrops om jag hade det och spelade samtidigt.
Det är bara att kolla upp specsen för ditt grafikkort.

Nu börjar solen titta fram och det är några grader kallt.
Har just gräddat pannkakor så nu är jag proppmätt .Ser att älgarna har varit inne hos grannen och massakerat hennes buskar .Mina buskar ligger under snön men älgarna har traskat runt på min gräsmatta åxo men ätit av björkarna

Är det i Sverige så tar det väl bara max 6 månader (eller något sådant) innan skilsmässan går igenom. Så nog borde de hinna gifta sig i år.
Fast det där kan väl inte stämma? Om de inte ändrat till det bättre nu kanske.
När mina föräldrar skilde sig tog det över ett år iaf (kändes som en evighet) bara för att ena vägrade.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 080
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 998
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka