Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du M??Sådärja, det löste sig helt av sig självt. Han är tydligen gift och frugan vägrar gå med på skilsmässa så de får fortsätta vara förlovade ett tag till. Det blir inget bröllop i år iaf.
Menar du M??
Jaha, så det finns grafikkort som stöder 3? Wow, jag vet att mitt nuvarande stöder 2, innan hade jag dubbla kort. Man lär sig alltid något nytt.Beror på grafikkortet.
Vissa har stöd för fler än 2. Jag tror mitt klarar 3 om jag inte minns fel. Annars får man ha fler grafikkort i.
JössesSådärja, det löste sig helt av sig självt. Han är tydligen gift och frugan vägrar gå med på skilsmässa så de får fortsätta vara förlovade ett tag till. Det blir inget bröllop i år iaf.
Jag ljög. Jag har stöd för 4 skärmar, men jag tror jag skulle få fpsdrops om jag hade det och spelade samtidigt.Jaha, så det finns grafikkort som stöder 3? Wow, jag vet att mitt nuvarande stöder 2, innan hade jag dubbla kort. Man lär sig alltid något nytt.
Om jag bara kunde
Journalisten: ”vad är din titel”? Jag: ”rödvinstant”
I nuläget blir det inte fler skärmar, men intressant att veta ifall man någon dag skulle ångra sig.Jag ljög. Jag har stöd för 4 skärmar, men jag tror jag skulle få fpsdrops om jag hade det och spelade samtidigt.
Det är bara att kolla upp specsen för ditt grafikkort.
Är det i Sverige så tar det väl bara max 6 månader (eller något sådant) innan skilsmässan går igenom. Så nog borde de hinna gifta sig i år.Sådärja, det löste sig helt av sig självt. Han är tydligen gift och frugan vägrar gå med på skilsmässa så de får fortsätta vara förlovade ett tag till. Det blir inget bröllop i år iaf.
Fast det där kan väl inte stämma? Om de inte ändrat till det bättre nu kanske.Är det i Sverige så tar det väl bara max 6 månader (eller något sådant) innan skilsmässan går igenom. Så nog borde de hinna gifta sig i år.
Det tar 6 månader om den ena inte vill eller om man har barn under en viss ålder, oavsett om barnen är bådas eller bara den enes.Fast det där kan väl inte stämma? Om de inte ändrat till det bättre nu kanske.
När mina föräldrar skilde sig tog det över ett år iaf (kändes som en evighet) bara för att ena vägrade.
Fast det där kan väl inte stämma? Om de inte ändrat till det bättre nu kanske.
När mina föräldrar skilde sig tog det över ett år iaf (kändes som en evighet) bara för att ena vägrade.
Jag försökte hitta någonstans där dert gick, men jag kanske letar för dåligt.Kan du inte gå in på internetbanken och ändra tel numret?