Slowcookern är igång.
Tvättmaskinen är igång.
Dammsugaren behöver sättas igång, men jag har fastnat i soffan.
Tvättmaskinen är igång.
Dammsugaren behöver sättas igång, men jag har fastnat i soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det brukar ju vara mitt mantra, men idag har jag syndat grovtMen....
(Tror jag sagt det förut: man ska Helga vilodagen )
Hund, häst och make = ok!Det brukar ju vara mitt mantra, men idag har jag syndat grovt
Fm blev en lång promenad med make o vovvis, vi fick "spår-feeling" och var ute i 1½ timme. På em kom min medryttare och vi tog oss en härlig vinter-ridtur
Tvättat har jag hunnit med men inte städat
Strax dax för middag
Wow, jag lyckades! Fick nästan en hjärtattack. Det är så komplicerat och allt dessutom på svår tyska. Blir så trött i huvudet. Så många steg innan man är klar. Nu får jag snart ett bokpaket från Bokus! Längtar.Jag försökte hitta någonstans där dert gick, men jag kanske letar för dåligt.
Jag är döende! Karln har smittat mig med mancold.
Ångrar så att jag erbjöd mig ta fordringar åt en kompis. Fick puls av att gå upp för trappen liksom..
Själva skilsmässan tar max 6 månader men sen kan bodelningen säkert dra ut på tiden.Märkligt då var du tidigare
Är det i Sverige så tar det väl bara max 6 månader (eller något sådant) innan skilsmässan går igenom. Så nog borde de hinna gifta sig i år.
Vännen visste inte att han redan var gift?Även med gemensamma barn inblandade? Jag får höra så olika saker hela tiden men förstår min vän som inte vill börja planera för ett bröllop innan den tilltänkta maken är skild.
Vännen visste inte att han redan var gift?