Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även med gemensamma barn inblandade? Jag får höra så olika saker hela tiden men förstår min vän som inte vill börja planera för ett bröllop innan den tilltänkta maken är skild.
Jag är ingen expert men om jag inte är helt ute och cyklar så är det 6 månader som längst.

Nej så länge skilsmässan inte gått igenom hade jag nog inte vågat planera för mycket men en del går ju.

Har karln ”glömt” att tala om att han är gift? Lät som om det hela kom som en överraskning för din vän.

Såg ditt svar i ett annat inlägg nu :)

Jodå men de tog båda för givet att den andra skulle skriva på då de redan bor ihop. Nu har hon bestämt sig för att jävlas så länge det bara går tyvärr.
Fast även om hon inte ville jävlas så är det 6 månader när det är barn inblandade (om jag har fel så får någon mer kunnig än mig rätta).

Jag är ingen expert men om jag inte är helt ute och cyklar så är det 6 månader som längst.

Nej så länge skilsmässan inte gått igenom hade jag nog inte vågat planera för mycket men en del går ju.

Har karln ”glömt” att tala om att han är gift? Lät som om det hela kom som en överraskning för din vän.

Det kom nog mest som en överraskning för båda att det dels tar såpass lång tid och dels att fd tjejen för allt hon kan för att förstöra för dem.

Fast även om hon inte ville jävlas så är det 6 månader när det är barn inblandade (om jag har fel så får någon mer kunnig än mig rätta).

Jag har egentligen alldeles för dålig koll själv för att sitta och skriva om det. Vet bara att bröllopet är uppskjutet men absolut kommer att bli av.

Slyngelhästen är DYYYYYYYR idag :love:
Svarta faran är inte klok, ingen stadgad familjefar han inte! For runt som en speedad ekorre.. Efter att ha inlett med en bock och pip-serie O_o:cautious:

Dräkriga Damen stod för dagens asgarv. Hon VÄGRAR nämligen kissa ute i hagen, det är ju hårt i backen för bövölen! Så hon kniiiiiper.. fölis har börjat växa på sig nu med så hon är JÄVLIGT kissnödig vid lunch. Tog in henne och hon höll på att kissa på sig på gången. Släpper in i boxen, hon konstaterar att maten inte är serverad, håller på att kissa på sig men MATEN saknas ju! :nailbiting: Jag blev sjukt orolig för det kom små kissskvättar.
La in MATEN, hon moffar åt sig en megatugga och ställer sig sen och kissar, kissar och kissar..
sen skvätte det inget mer iaf.

Får hon vara ute hela dan är hon så kissnödig att hon får kramp. Mao får hon gå in till lunch nu ett tag...

Och jag lagar mat. Älskar tryckkokaren :)
Min
Slyngelhästen är DYYYYYYYR idag :love:
Svarta faran är inte klok, ingen stadgad familjefar han inte! For runt som en speedad ekorre.. Efter att ha inlett med en bock och pip-serie O_o:cautious:

Dräkriga Damen stod för dagens asgarv. Hon VÄGRAR nämligen kissa ute i hagen, det är ju hårt i backen för bövölen! Så hon kniiiiiper.. fölis har börjat växa på sig nu med så hon är JÄVLIGT kissnödig vid lunch. Tog in henne och hon höll på att kissa på sig på gången. Släpper in i boxen, hon konstaterar att maten inte är serverad, håller på att kissa på sig men MATEN saknas ju! :nailbiting: Jag blev sjukt orolig för det kom små kissskvättar.
La in MATEN, hon moffar åt sig en megatugga och ställer sig sen och kissar, kissar och kissar..
sen skvätte det inget mer iaf.

Får hon vara ute hela dan är hon så kissnödig att hon får kramp. Mao får hon gå in till lunch nu ett tag...

Och jag lagar mat. Älskar tryckkokaren :)
Min gammelman kissade inte heller ute. Det skvätter ju, så han väntade tills han kom in. Om jag la ut lite halm i hans hage (iaf när han gick ensam), så använde han det som toalett

Sprang ett varv på Ikea idag. Kom hem med ljus...:sneaky:
Ätit middag. Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfika och dumburken. Farmen ikväll. Ska hoppa i ett varmt bad också innan fikat, om jag får upp någon värme på vattnet...:crazy:

Själva skilsmässan tar max 6 månader men sen kan bodelningen säkert dra ut på tiden.
Ja ni har rätt. Själva skilsmässan tog 6 månader. Det var bodelning och vårdnadstvisten som drog ut på tiden. Över fem år tydligen totalt efter alla rättegångar. Pratade med mamma nyss om det, vi pratar aldrig om det annars så fått för mig att det tog ca 1 år. Vissa saker glömmer man nog gärna :p

Sitter och äter chilinötter just nu och värmer mig inne. Pratade med min morbror som nästan inte har någon snö öht iaf inte alls mycket, har inte kunnat åka skidor på hela vintern :crazy:
Lite svårt att fatta eftersom de bor lite högre upp, eller ungefär samma breddgrad som här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 064
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 942
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka