Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beställde visst hem nya ridbyxor (mina gamla gick det hål i över ena låret häromkvällen) och ett nytt träns. Jag är väldigt nöjd med det tränset jag har, men mitt reservträns har jag slaktat för ett tag sen så jag passade på när jag ändå behövde nya ridbyxor :p Nu fattas en ny hjälm och nya shortchaps bara.

:rofl:
Nej han äter inte sånt som använts till toalett, däremot vaktar han sitt eget som en hök.
En av mina var helt hopplös när han gick med två ganska kräsna herrar. Han kissade på en hög. Prick på den och sen gick till nästa och åt.

Lösningen var att lägga många mindre högar på morgonen (kissade alltid på morgonen).

Jag försökte vara snabb när jag såg att han var påväg och ställa sig att snabbt flytta på maten under men då stannade han bara upp och höll sig till nästa hög :arghh:

Nu går han i annan flock så detta problem existerar inte längre :up:

När jag la ut halm i hagen när han gick med andra, så åt en kuse upp det. Nedpissat! En fjord...:meh:
:rofl:

En av mina var helt hopplös när han gick med två ganska kräsna herrar. Han kissade på en hög. Prick på den och sen gick till nästa och åt.

Lösningen var att lägga många mindre högar på morgonen (kissade alltid på morgonen).

Jag försökte vara snabb när jag såg att han var påväg och ställa sig att snabbt flytta på maten under men då stannade han bara upp och höll sig till nästa hög :arghh:

Nu går han i annan flock så detta problem existerar inte längre :up:

Min håller sig så länge han bara kan men dyker det upp en inbjudande hög ställer han sig där :angel:

Nya plättjärnet testat :) ! Första ca 3 laggarna blev katastrof, men sedan tog det sig och mot slutet funkade det precis som det skulle - gott :d ! Har dessutom hunnit med att bära ut alla julsaker (det var inte jättemycket egentligen) till förrådet, bytt julgardinerna i köket, och dammsugit och dammtorkat lite (välbehövligt!). Ungefär det jag hade planerat att göra med dagen, med andra ord... :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
65 66 67
Svar
1 324
· Visningar
38 447
Senast: Sel
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 310
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 501
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka