karamelldrottningen
Trådstartare
För att sen kunna äta dubbla portionerMin använder de andra hästarnas hö som toalett...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att sen kunna äta dubbla portionerMin använder de andra hästarnas hö som toalett...
För att sen kunna äta dubbla portioner
När jag la ut halm i hagen när han gick med andra, så åt en kuse upp det. Nedpissat! En fjord...Min använder de andra hästarnas hö som toalett...
En av mina var helt hopplös när han gick med två ganska kräsna herrar. Han kissade på en hög. Prick på den och sen gick till nästa och åt.
Nej han äter inte sånt som använts till toalett, däremot vaktar han sitt eget som en hök.
När jag la ut halm i hagen när han gick med andra, så åt en kuse upp det. Nedpissat! En fjord...
En av mina var helt hopplös när han gick med två ganska kräsna herrar. Han kissade på en hög. Prick på den och sen gick till nästa och åt.
Lösningen var att lägga många mindre högar på morgonen (kissade alltid på morgonen).
Jag försökte vara snabb när jag såg att han var påväg och ställa sig att snabbt flytta på maten under men då stannade han bara upp och höll sig till nästa hög
Nu går han i annan flock så detta problem existerar inte längre
Hon var mat-tokig...
Min håller sig så länge han bara kan men dyker det upp en inbjudande hög ställer han sig där
Hon var mat-tokig...
Hoppas det löser sig utan alltför mycket krångelJag har egentligen alldeles för dålig koll själv för att sitta och skriva om det. Vet bara att bröllopet är uppskjutet men absolut kommer att bli av.
Diskretion var namnet! . Ni måste ha slagit allt med häpnad!Grannen och jag! Foto Damernas Värld
Satans boning men jag tar inte äran för namnet, jag tror det är @LadyCovergirl som myntat det