Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Renbäddat tack vare en snäll bukefalist
IMG_20180121_192143.webp

Jag går igenom lite ekonomipapper inför morgondagens lektion. Ämnet i sig är kul men irriterande att jag hamnade efter en dag när jag var borta.

Satan vad jag fryser! Har hinkat i mig te, glögg och elfiltar mig. Villintevillinte gå ner och fodra sen.
Men efter det får jag sova. Ska släpa med vovvi så hon får rusa runt och göra burniesar på stallgången. Så glad att jag har en sk kärringhund idag som är så glad och nöjd med att bara mysa.

Fått rolig respons i sms ang jobbsaker iaf. Skitkul!

Katten gillar att det är nystädat
Lite sur är hon för att matte springer ut och in pga tvättstugan.
Men efter farmen ska jag hämta det sista och sen sova
04:30 ringer klockan

Holey moley. Var uppe till fyra i morse, ville vända tillbaka dygnet så tog 2 lergigian och satte klockan på elva. Vaknade sju ikväll :nailbiting: underlig reaktion jag får. Ibland är det helt verkningslöst ibland händer det här. :banghead:

Väntar på smulpajen som är i ugnen. Sen ska jag nog sova, så himla trött!
Vi passade på att möblera om i sovrummet (dvs vända sängen) vilket gjorde att det kändes mer öppet. Vi gjorde det som ett test innan vår nya säng kommer och vi blev sjukt nöjda! Vi passade på att flytta sängen i dotterns rum också och det blev även det mycket bättre :up:

Ska passa på att skaffa nyckel till träningslokalen bredvid jobbet imorgon
När man passerar den på väg till och från jobbet finns inga ursäkter
Måste dock bli fri från uvin först

Två barn sover, en hund ligger och surar för att hon blev utskälld (fick spel på en hund som passerade huset), en man är och handlar och jag ligger i sängen och funderar på om jag ska försöka somna till Dope nu med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 059
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 905
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka