Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Surfar runt lite på webben efter ett par nya skor. Vet inte riktigt vad jag vill ha, vet bara att jag behöver nya skor till våren och sommaren. Lite nya kläder överlag skulle inte sitta helt fel det heller, men det får nog lösas med lite loppis-rundor först!

Det tar nog längre tid om den ena vägrar och via domstol. Vet inte hur lång tid skulle vara intressant att veta om det går på några veckor eller månader (alltså utöver dessa sex månader).
När jag skiljde mig tog det 6 månader, varken kortare eller längre, partnern ville inte o jag hade ett mindre barn. Nästa skilsmässa gick igenom direkt påskrivna papperna var inne.

Kom precis in från en snöig och lite kall promenad, och nu sover hunden förnöjt i sin hundsäng.... :) Härligt väder, synd att det ska bli blask redan i mitten av nästa vecka :( ....

Snart dags att fixa en brasa, tända lite ljus och äta mat :) !

Blir strax upphämtad av dottern, vi ska i väg och göra naglar. Hoppas jag kan hålla dom hela tills Göteborgsresan bara :p:D

Jag är döende! Karln har smittat mig med mancold.
Ångrar så att jag erbjöd mig ta fordringar åt en kompis. Fick puls av att gå upp för trappen liksom..

Slyngelhästen är DYYYYYYYR idag :love:
Svarta faran är inte klok, ingen stadgad familjefar han inte! For runt som en speedad ekorre.. Efter att ha inlett med en bock och pip-serie O_o:cautious:

Dräkriga Damen stod för dagens asgarv. Hon VÄGRAR nämligen kissa ute i hagen, det är ju hårt i backen för bövölen! Så hon kniiiiiper.. fölis har börjat växa på sig nu med så hon är JÄVLIGT kissnödig vid lunch. Tog in henne och hon höll på att kissa på sig på gången. Släpper in i boxen, hon konstaterar att maten inte är serverad, håller på att kissa på sig men MATEN saknas ju! :nailbiting: Jag blev sjukt orolig för det kom små kissskvättar.
La in MATEN, hon moffar åt sig en megatugga och ställer sig sen och kissar, kissar och kissar..
sen skvätte det inget mer iaf.

Får hon vara ute hela dan är hon så kissnödig att hon får kramp. Mao får hon gå in till lunch nu ett tag...

Och jag lagar mat. Älskar tryckkokaren :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 071
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 960
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka