Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSC_0153.webp
Lite förbättring blir det

Mår illa och är helt skakig i benen. :down:
Mannen och barnen fixar lunch medan jag vilar. Har så mycket minus på sömnkontot att det inte går att räkna längre. Jag behöver SOVA!!!!

Ute är det ett riktigt vinterlandskap med mycket snö och frost överallt. Finns det något gulligare än hästar och andra djur som får vitt på sig pga kylan

Tidigare såg vi, katten och jag alltså inte mindre än 12 rådjur ute på fältet, de drack nere vid ån sen.
Sen en hare som skuttade förbi på vägen.
Fasiken att jag inte tog fram kameran såg lite roligt ut med all denna trafik helt plötsligt :D
Kom att tänka på den här låten och alla fina bilder. :)

Skulle ha slagits idag, men självfallet känns min kropp alldeles febrig och huvudet dunkar.. Huvudet ska inte dunka, det är jag som ska dunka rustning ^^

Sådärja, det löste sig helt av sig självt. Han är tydligen gift och frugan vägrar gå med på skilsmässa så de får fortsätta vara förlovade ett tag till. Det blir inget bröllop i år iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 078
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 997
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka