Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sömn är överskattat?
Bara tre stycken. Ett jobb jag hade kollade jag på 8 skärmar.
Bilder!Träffar på en random kvinna på väg mot visningen. Hon utbrister spontant: ”ojdå”.
Jag ser ut som en rysk färgglad tant min kompis ser ut som ett rosa pentroll på rave. Oerhört skum kombo
Sov!Mår illa och är helt skakig i benen.
Mannen och barnen fixar lunch medan jag vilar. Har så mycket minus på sömnkontot att det inte går att räkna längre. Jag behöver SOVA!!!!
Omg den landningen! Fotografer springer ikapp efter en
Jag har det hemma för allergi så har så jag kan testa.Jag har det mot astma, när det krisar tar jag 10 st och löser upp i liiite vatten. Hjälper på 30-60 min.
Kom att tänka på den här låten och alla fina bilder.Ute är det ett riktigt vinterlandskap med mycket snö och frost överallt. Finns det något gulligare än hästar och andra djur som får vitt på sig pga kylan
Tidigare såg vi, katten och jag alltså inte mindre än 12 rådjur ute på fältet, de drack nere vid ån sen.
Sen en hare som skuttade förbi på vägen.
Fasiken att jag inte tog fram kameran såg lite roligt ut med all denna trafik helt plötsligt
Har du 3 skärmar? Har du dubbla grafikkort eller hur fungerar det? Själv har jag bara två.ni fantastiska lördags kväll
Beror på grafikkortet.Har du 3 skärmar? Har du dubbla grafikkort eller hur fungerar det? Själv har jag bara två.