Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mums! Vad för glögg?
Förra årets årgångsglögg. Jag tycker den är märkligt tilltalande men inte normalt glöggvarm utan bara lite mer än rumstemperatur.
Du har tur som bara "blivit" ful. Själv har jag varit ful i många långa år.Ush, försökte ta en selfie. jag har blivit ful!
Så länge du inte säger Bananlikör så...Na zdorovje! Vinet är uppdrucket så jag kör på glögg nu
Nice! Var det tranbär eller har jag drabbats av alkoholdemens?
Så länge du inte säger Bananlikör så...
WHATDu, den skiten får särbon dricka han tycker det är gott
Tittade på mig själv och det som kom till tanke var jaba de hut!Du har tur som bara "blivit" ful. Själv har jag varit ful i många långa år.
simmandes i alkohol i en stor burk och INTE få någon snuskig association
Det är omöjligt
Jag anade att det var så, personen som sa att man minsann blev av med telefonen direkt orkade jag inte gå i diskussion med utan tänkte kolla med andra som faktiskt kan ha lite koll. Jag hoppas att personen mår bättre snart oavsett vad som har hänt.Jo man kan få ha det, men laddaren får man inte ha.
Jag kollar på Hahnenkammrennen och funderar på hur mycket sömn jag är beredd att offra inatt
Det varierar från sjukhus till sjukhus o fråb avdelning till avdelning samt vad man har för diagnos/problem. Ibland är det terapeutiskt nödvändigt att klippa kontakt med yttervärlden, vid manier eller grava paranoida tillstånd. Laddare brukar man aldrig få ha.Jag anade att det var så, personen som sa att man minsann blev av med telefonen direkt orkade jag inte gå i diskussion med utan tänkte kolla med andra som faktiskt kan ha lite koll. Jag hoppas att personen mår bättre snart oavsett vad som har hänt.
Det är någon märklig mangosmak på det hela. Den ska vara inspirerad av New Delhis kryddmarknad typ
Ja just ja, glömde att det blivit nytt år haha så förra årets är inte så gammal!