Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vill du inte veta
Gladpack! nej något ska väl du hitta!Har tappat upp ett glas vin, chillar i soffan och tänker tanken "jag har nog inget att ta på mig imorgon". Fashionweek på g, första visningen imorgon kl 12. Jag borde rent logiskt hitta ngt att ta på mig va?
Har tappat upp ett glas vin, chillar i soffan och tänker tanken "jag har nog inget att ta på mig imorgon". Fashionweek på g, första visningen imorgon kl 12. Jag borde rent logiskt hitta ngt att ta på mig va?
Min svägerska skulle visa någon smyckeskollektion där så blev bjuden plats men kan inte sitta stilla så länge utan att få ont.
De flesta sitter inte! Majoriteten är ståplatser. Vilka visningar skulle hon gå på? Jag är mkt taggad på Beckmans i vanlig ordning!
Jag uttryckte mig lite knasigt, det är inte någon kollektion utan hennes egna kollektion, smyckesdesigner/konstnär alltså.
Aha, fasen det visste jag inte! Iofs blir jag trött av att stå mycket också, det är kul att vara gravid.
Ahaa!! Hon skulle visa själv alltså? Eller?
Yes, eller det är väl modeller som visar hennes saker tror jag, kan inte termerna i modebranchen haha. Det är ganska speciella smycken så du lär nog inte missa dem. Ett arbete med Beckmans elever. Hon är själv i USA nu kom jag på, så klart hon inte kan vara där.
Jo man kan få ha det, men laddaren får man inte ha.Mest en nyfiken fråga, om man är inlagd på psykakuten får man har tillgång till sin mobil då? En person har lagt ut en bild och personen är inlagd, men för vad är väldigt oklart. Men med tanke på vad som har hänt de senaste veckorna hoppas jag nästan på en psykos för det skulle kunna förklara en del som har hänt. Men det skulle kunna vara många andra anledningar också. Men en annan som också bara har en lite bild av vad som har hänt hävdade bestämt att man inte fick ha tillgång till mobil om man blev inlagd på psykakuten. Jag tänkte att någon här kanske visste? Inte för att det spelar så stor roll i situationen men för att stilla mitt behov av kunskap.
Har tappat upp ett glas vin, chillar i soffan och tänker tanken "jag har nog inget att ta på mig imorgon". <snip>