Min kompis och jag tolkade efter gammelman en gång - på stjärtlapp...Har tolkat efter min f.d. häst! Vi hade faktiskt lite mer action som hamnade på film.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kompis och jag tolkade efter gammelman en gång - på stjärtlapp...Har tolkat efter min f.d. häst! Vi hade faktiskt lite mer action som hamnade på film.
Har tolkat efter min f.d. häst! Vi hade faktiskt lite mer action som hamnade på film.
Och på mini-skidorMin kompis och jag tolkade efter gammelman en gång - på stjärtlapp...
Bjöd en kompis i stallet jag stod i då, på en åktur efter min gammelman en gång. Han på mini-skidor efter. Han gnällde så mkt innan att det kommer inte bli någon fart alls, eftersom jag hade en gammal häst. Tji fick han, åkte ner i diket i första svängen. Sen gick det i full galopp hela vägen. Saknar min gammelman. Han var så bra på allt möjligt. Det var inte mkt han blev skrajsen förHärligt det ser ut!
Minns när jag hade en kompis på släp i pulka. Jag, hästen och hon svängde. Men inte pulkan. Förstår inte hur hon typ 30 ggr inte lyckades få pulkan att svänga och åkte ur och hängde i tolknings-”handtaget”. Haha!
Kallsup av snö gånger 30 dessutom..
Härligt det ser ut!
Minns när jag hade en kompis på släp i pulka. Jag, hästen och hon svängde. Men inte pulkan. Förstår inte hur hon typ 30 ggr inte lyckades få pulkan att svänga och åkte ur och hängde i tolknings-”handtaget”. Haha!
Kallsup av snö gånger 30 dessutom..
Bjöd en kompis i stallet jag stod i då, på en åktur efter min gammelman en gång. Han på mini-skidor efter. Han gnällde så mkt innan att det kommer inte bli någon fart alls, eftersom jag hade en gammal häst. Tji fick han, åkte ner i diket i första svängen. Sen gick det i full galopp hela vägen. Saknar min gammelman. Han var så bra på allt möjligt. Det var inte mkt han blev skrajsen för
Och gamla Olga kom med
Googlade "Svenska desserter" (eftersom jag sagt att jag gör dessert i morgon).
Ica recept listar under Vi har flera goda recept på traditionella svenska desserter som bakats i flera decennier punkten "Barn"
Va fan håller ni på med i Sverige när jag inte är där?